Pregled bibliografske jedinice broj: 1022303
Uloga digitalnih medija u odgoju i obrazovanju učenika osnovne škole
Uloga digitalnih medija u odgoju i obrazovanju učenika osnovne škole, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022303 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga digitalnih medija u odgoju i obrazovanju učenika osnovne škole
(The role of digital media in the education of primary school students)
Autori
Boljkovac, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2019
Stranica
30
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
digitalni mediji, učenici, odgoj, obrazovanje
(digital media, students, education)
Sažetak
U današnje vrijeme, situacija u svijetu je takva da tehnologija pa tako s njom i digitalni mediji napreduju nevjerojatno velikom brzinom. Njihovo napredovanje znatno utječe na ljudski život. Digitalnim medijima okruženi smo u privatnim i poslovnim aspektima života. Djeca modernog doba odnosno 21. stoljeća, najviše su izložena toj tehnologiji, od najranijih dana svoga života. Mediji na njih utječu u odgojnom i obrazovnom području. Oblikuju njihove stavove, služe kao izvor informacija i nude bezbroj mogućnosti djeci za napredovanje i istraživanje. Također, mediji su sveprisutni u školama i nastavi. Ta činjenica otvara velike mogućnosti lakše suradnje i povezanosti učenika i učitelja, dostupnosti informacija i lakše učenje. No, uz sve mogućnosti koje mediji pružaju djeci postoje i negativni utjecaji na djecu odnosno na njihov razvitak. S ovime na umu, djeci je važno ukazati na neprimjerene sadržaje koji se mogu pojaviti kroz digitalne medije te tako spriječiti negativne posljedice koje bi se mogle dogoditi. Medijski pismeni i kompetentni roditelji te odgajatelji i učitelji uvelike mogu pomoći pri odabiru primjerenog medijskog sadržaja za djecu. Sama tema je doista kompleksna te je pravo pitanje jesu li digitalni mediji zapravo
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)