Pregled bibliografske jedinice broj: 1022299
Mišljenja budućih učitelja oprimarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi
Mišljenja budućih učitelja oprimarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja budućih učitelja oprimarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi
(Opinions of Future Primary Education Teachers on Multimedia Teaching)
Autori
Horvat, Lea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2019
Stranica
45
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
nastava, konstruktivizam, multimedijska nastava, digitalni mediji, nova kultura učenja
(teaching, constructivism, multimedia teaching, digital media, new culture of learning)
Sažetak
Djeca u školu danas dolaze s razvijem vještinama korištenja novih medija. Od samog su rođenja dio multimedijskoj okruženja. Iz tog bi razloga učitelji trebali u školi napustiti tradicionalan oblik nastave i prikloniti se suvremenoj nastavi usmjerenoj na učenika. Suvremena nastava se zasniva na konstruktivističkoj i multimedijskoj nastavi. Konstruktivistička nastava aktivira pojedinca koji uči putem svojih kognitivnih i fizičkih aktivnosti, dok multimedijska nastava ostvaruje ciljeve kombinacijom više različitih medija koji se nadopunjuju u odgovarajućim strategijama učenja i poučavanja s obzirom na željeni ishod. U kontekstu toga provedeno je istraživanje o mišljenju budućih učitelja primarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi. U prvom su dijelu rada teoretski prikazani ključni pojmovi, dok su u drugom dijelu rada izneseni rezultati istraživanja o mišljenju budućih učitelja primarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi. Istraživanje je provedeno online preko aplikacije google docs na 118 ispitanika. Nakon obrade podataka vidljivo je da ne postoji statistički značajna razlika u mišljenju budućih učitelji primarnog obrazovanja o multimedijskoj nastavi s obzirom na spol, dob i prebivalište. Dobiveni rezultati ukazuju na to da budući učitelji primarnog obrazovanja smatraju da se multimedijska nastava premalo provodi te da je učitelji koriste rijetko jer nisu dovoljno kompetentni. Veliki problem stvara neodgovarajuća opremljenost škole i opterećenost učitelja papirologijom. Unatoč tome, budući učitelji primarnog obrazovanja zainteresirani su za provođenje multimedijske nastave
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)