Pregled bibliografske jedinice broj: 1022297
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U MODI- KOMPARATIVNA ANALIZA STRATEGIJA HRVATSKIH MODNIH DIZAJNERA
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U MODI- KOMPARATIVNA ANALIZA STRATEGIJA HRVATSKIH MODNIH DIZAJNERA, 2019., diplomski rad, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U MODI- KOMPARATIVNA ANALIZA STRATEGIJA HRVATSKIH MODNIH DIZAJNERA
(CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN FASHION- COMPARATIVE ANALYSIS OF BUSINESS STRATEGIES OF CROATIAN FASHION DESIGNERS)
Autori
MARTINA RUŽDJAK
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2019
Stranica
53
Mentor
Alica Grilec Kaurić
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje, utjecaj odjevne industrije, modno tržište današn- jice, održiva moda, komparativna analiza strategija hrvatskih modnih dizajnera
(corporate-social responsibility, clothing industry impact, fashion market today, sustainable fash- ion, comparative analysis of Croatian fashion designers business strategies)
Sažetak
Ovaj rad analizira društveno odgovorno poslovanje u odjevnoj industriji kroz poslovne strategije hrvatskih modnih dizajnera. Kroz rad objasniti e se teorijski aspekt društveno odgovornog poslo- vanja i razlozi zbog kojeg je ono nužno. Društveno odgovorno poslovanje (engl. corporate social responsibility) je suvremena poslovna praksa koju primjenjuje sve ve i broj poduze a kako u svi- jetu tako i u Hrvatskoj. U inkovitu primjenu ovakve poslovne prakse osigurava dobra i eti ki pri- hvatljiva komunikacija sa svim interesno-utjecajnim skupinama. Analiziranjem trenutne situacije u industriji te sistematskom obradom vrlo aktualnih tema, utjecaja odjevne industrije na ekologiju, okoliš i cijelokupni svijet oko nas, dolazimo do problematike iz koje je jasno da se nalazimo u dubokoj krizi resursa koja nam sugerira da su promjene prijeko potrebne. Nakon problematike treba iznijeti potencijale i vrijednosti koje poslovanje na društveno odgovornan na in donosi za budu nost proizvodnje odje e, te utvrditi koliko se ono uistinu primjenjuje u Hrvatskoj. Cilj rada je istražiti da li je društveno odgovorno poslovanje uklju eno u poslovne strategije hrvatskih modnih dizajnera, ukoliko je, u kojoj mjeri i na koji na in se primjenjuje u njihovim poslovnim strategijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
Profili:
Alica Grilec Kaurić
(mentor)