Pregled bibliografske jedinice broj: 1022113
Vizualni identiteti u glazbenoj umjetnosti
Vizualni identiteti u glazbenoj umjetnosti, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identiteti u glazbenoj umjetnosti
(Visual identities in the music)
Autori
Tomorad, Filip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2019
Stranica
54
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
naslovnica albuma, dizajn, glazba, fotografija, povijest
(album cover, design, music, photography, history)
Sažetak
Naslovnice albuma godinama su bile glavni vizual koji predstavlja glazbena djela, no popularizacijom video spotova i digitalizacijom glazbe njihova se uloga sman- jila. Ipak, dizajneri i danas izrađuju kvalitetne i ikonične naslovnice, čija popular- nost konkurira dizajnima iz doba gramofonskih ploča. Glavni je zadatak tih diza- jnera vizualnim jezikom predočiti karakter glazbe sadržane u albumu. To rade odabirom boje, tipografije, motiva, te likovnih i fotografskih tehnika. Cilj je ovoga rada analizirati načine na koje su dizajneri od 1940-ih do danas uspjeli predstaviti određene žanrove glazbe, te, nakon analize, izraditi nekoliko radova koji svojom formom vjerno predstavljaju određeni žanr.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti