Pregled bibliografske jedinice broj: 1022092
Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds
Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds
(Corporate Identity Development through Design, Communication and Behavior - McDonalds)
Autori
Rupčić, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2019
Stranica
31
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
McDonalds, logo, komunikacija, društveni mediji, medijska percepcija
(McDonalds, logo, communication, social media, media perception)
Sažetak
Tema ovog završnog rada je prikaz i analiza identiteta vrlo popularne i svjetski poznate korporacije – McDonald' s. Prikaz identiteta predstavljen je kroz nekoliko segmenata kao što su vizualni identitet korporacije, način komunikacije, što obuhvaća formalnu i neformalnu, eksternu i internu, te ponašanje kako prema društvu i okolišu, pa tako i prema svojim djelatnicima. Kroz rad, napravljena je studija slučaja, koja služi za analizu identiteta McDonald' s-a općenito i franšize na području Hrvatske. Izrađena je analiza logotipa, što uključuje knjigu standarada, korištene boje i tipografiju, zatim komunikacija s korisnicima putem društvenih kanala, kao i prikaz medijske slike, te društveno odgovorno ponašanje unutar zajednice na ovom prostoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti