Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1022092

Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds


Rupčić, Tomislav
Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1022092 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds
(Corporate Identity Development through Design, Communication and Behavior - McDonalds)

Autori
Rupčić, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
24.09

Godina
2019

Stranica
31

Mentor
Mustić, Daria

Ključne riječi
McDonalds, logo, komunikacija, društveni mediji, medijska percepcija
(McDonalds, logo, communication, social media, media perception)

Sažetak
Tema ovog završnog rada je prikaz i analiza identiteta vrlo popularne i svjetski poznate korporacije – McDonald' s. Prikaz identiteta predstavljen je kroz nekoliko segmenata kao što su vizualni identitet korporacije, način komunikacije, što obuhvaća formalnu i neformalnu, eksternu i internu, te ponašanje kako prema društvu i okolišu, pa tako i prema svojim djelatnicima. Kroz rad, napravljena je studija slučaja, koja služi za analizu identiteta McDonald' s-a općenito i franšize na području Hrvatske. Izrađena je analiza logotipa, što uključuje knjigu standarada, korištene boje i tipografiju, zatim komunikacija s korisnicima putem društvenih kanala, kao i prikaz medijske slike, te društveno odgovorno ponašanje unutar zajednice na ovom prostoru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Mustić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Tomislav
Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Rupčić, T. (2019) 'Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i ponašanje - McDonalds', diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Tomislav}, year = {2019}, pages = {31}, keywords = {McDonalds, logo, komunikacija, dru\v{s}tveni mediji, medijska percepcija}, title = {Razvoj korporativnog identiteta kroz dizajn, komunikaciju i pona\v{s}anje - McDonalds}, keyword = {McDonalds, logo, komunikacija, dru\v{s}tveni mediji, medijska percepcija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Tomislav}, year = {2019}, pages = {31}, keywords = {McDonalds, logo, communication, social media, media perception}, title = {Corporate Identity Development through Design, Communication and Behavior - McDonalds}, keyword = {McDonalds, logo, communication, social media, media perception}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font