Pregled bibliografske jedinice broj: 1022083
Korištenje humora kao komunikacijskog sredstva u medijima
Korištenje humora kao komunikacijskog sredstva u medijima, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1022083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje humora kao komunikacijskog sredstva u medijima
(Use of humor as a communication tool in the media)
Autori
Žitvaj, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2019
Stranica
21
Mentor
Mustić, Daria
Ključne riječi
humor, mediji, oglašavanje
(humor, media, advertising)
Sažetak
U završnom radu se analizira korištenje i razvoj humora u medijima kroz kontekst odnosa medija i politike, kao i marketinga i društva. Humor stvara emocionalnu povezanost između konzumenta i pošiljatelja poruke, te je moćan alat u manipulaciji mišljenjem pojedinca, čak i masa. Analogno tome, humor svoju svrhu nalazi ponajprije u marketingu, pri čemu se nastoji privući što veći broj potencijalnih kopaca/korisnika humorističnom medijskom prezentacijom. U završnom radu će se objasniti definicija humora, vrste humora te njihovo korištenje kroz različite medijske forme. Cilj završnog rada je ispitati mišljenje medijskih korisnika o uporabi humora te definirati kriterije za vrednovanje uspješnosti reklame u tom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti