Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1021903

Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina


Atelj, Martina
Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina, 2019., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1021903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina
(Behavior of generation Y in the consumption of gin)

Autori
Atelj, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
19.09

Godina
2019

Stranica
32

Mentor
Mesić, Željka

Neposredni voditelj
Tomić Maksan, Marina

Ključne riječi
ponašanje potrošača ; generacija Y ; džin ; anketno ispitivanje
(consumer behavior ; Generation Y ; gin ; survey)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je istražiti ponašanje potrošača, pripadnika generacije Y, u konzumaciji džina na području Republike Hrvatske. Provedeno je on-line anketno istraživanje na uzorku od 205 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju kako pripadnici generacije Y najčešće konzumiraju džin na mjesečnoj razini, u kafićima/restoranima tijekom druženja s prijateljima i obitelji, te u kombinaciji s tonikom. Godišnje doba ne utječe na konzumaciju džina kod većine ispitanika, a ispitanici u većem udjelu piju džin stranog podrijetla. Većina ispitanika preferira proziran džin i ne znaju koji džin piju s obzirom na tehnologiju proizvodnje. Tek četvrtina ispitanika probala je džin domaćeg podrijetla, pri čemu su podjednako upoznati s industrijskim džinovima i craft džinovima s područja Republike Hrvatske. Najveći broj ispitanika je spreman izdvojiti od 101 do 150 kuna za jednu bocu (0, 7dl) džina. Najvažnije obilježje džina potrošačima je okus, te odnos cijene i kvalitete. Četvrtina ispitanika naglašava kako na tjednoj razini konzumiraju džin kada su nervozni. Mali udio ispitanika ima iskustvo konzumiranja hrvatskog džina, jednako kao što i mali dio njih pri konzumaciji odabire džin domaćeg podrijetla. Rezultati ovog istraživanja mogu koristiti proizvođačima džina u svrhu planiranja proizvodnje, te marketinškim stručnjacima za kreiranje marketinških strategija u svrhu promocije konzumacije džina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Željka Mesić (mentor)

Avatar Url Marina Tomić Maksan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Atelj, Martina
Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina, 2019., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Atelj, M. (2019) 'Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Atelj, Martina}, year = {2019}, pages = {32}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, generacija Y, d\v{z}in, anketno ispitivanje}, title = {Pona\v{s}anje pripadnika generacije y u konzumaciji d\v{z}ina}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, generacija Y, d\v{z}in, anketno ispitivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Atelj, Martina}, year = {2019}, pages = {32}, keywords = {consumer behavior, Generation Y, gin, survey}, title = {Behavior of generation Y in the consumption of gin}, keyword = {consumer behavior, Generation Y, gin, survey}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font