Pregled bibliografske jedinice broj: 1021903
Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina
Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina, 2019., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1021903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje pripadnika generacije y u konzumaciji džina
(Behavior of generation Y in the consumption of gin)
Autori
Atelj, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2019
Stranica
32
Mentor
Mesić, Željka
Neposredni voditelj
Tomić Maksan, Marina
Ključne riječi
ponašanje potrošača ; generacija Y ; džin ; anketno ispitivanje
(consumer behavior ; Generation Y ; gin ; survey)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je istražiti ponašanje potrošača, pripadnika generacije Y, u konzumaciji džina na području Republike Hrvatske. Provedeno je on-line anketno istraživanje na uzorku od 205 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju kako pripadnici generacije Y najčešće konzumiraju džin na mjesečnoj razini, u kafićima/restoranima tijekom druženja s prijateljima i obitelji, te u kombinaciji s tonikom. Godišnje doba ne utječe na konzumaciju džina kod većine ispitanika, a ispitanici u većem udjelu piju džin stranog podrijetla. Većina ispitanika preferira proziran džin i ne znaju koji džin piju s obzirom na tehnologiju proizvodnje. Tek četvrtina ispitanika probala je džin domaćeg podrijetla, pri čemu su podjednako upoznati s industrijskim džinovima i craft džinovima s područja Republike Hrvatske. Najveći broj ispitanika je spreman izdvojiti od 101 do 150 kuna za jednu bocu (0, 7dl) džina. Najvažnije obilježje džina potrošačima je okus, te odnos cijene i kvalitete. Četvrtina ispitanika naglašava kako na tjednoj razini konzumiraju džin kada su nervozni. Mali udio ispitanika ima iskustvo konzumiranja hrvatskog džina, jednako kao što i mali dio njih pri konzumaciji odabire džin domaćeg podrijetla. Rezultati ovog istraživanja mogu koristiti proizvođačima džina u svrhu planiranja proizvodnje, te marketinškim stručnjacima za kreiranje marketinških strategija u svrhu promocije konzumacije džina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)