Pregled bibliografske jedinice broj: 1021753
Razlozi neuspjeha u nastavi i učenju matematike
Razlozi neuspjeha u nastavi i učenju matematike // UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH, II dio / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2019. str. 155-165 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1021753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlozi neuspjeha u nastavi i učenju matematike
(REASONS FOR THE FAILURE IN MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING)
Autori
Juričić Devčić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
UNAPREĐENJE KVALITETE ŽIVOTA DJECE I MLADIH, II dio
/ Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2019, 155-165
Skup
10. Međunarodna naučno-stručna konferencija Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Mjesto i datum
Istanbul, Turska, 21.06.2019. - 23.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava matematike, neuspjeh, učenici s teškoćama u učenju, diskalkulija, strah od matematike
(math teaching, failure, students with learning disabilities, dyscalculia, math anxiety)
Sažetak
Neosporna je važnost matematičke pismenosti u današnjem društvu. Istraživanja pokazuju da nedostatak matematičkih sposobnosti utječe na mogućnost zapošljavanja i obično sužava izbor na fizičke i slabije plaćene poslove. U posljednje vrijeme broj učenika s poteškoćama u učenju matematike je u porastu. Cilj je odrediti uzroke te pojave i razloge neuspjeha u nastavi matematike. Jedan od uzroka je i strah od matematike koji povezujemo s namjernim izbjegavanjem matematike. On ugrožava matematičku sposobnost osobe, povezan je sa lošim stavom prema matematici, kao i prema samom sebi i svojim sposobnostima, a utječe na izvođenje matematičkih radnji. Pristup poučavanju matematike potrebno je prilagoditi potrebama učenika i suvremenim oblicima nastave, imajući pri tom u vidu važnost matematike u svakodnevnom životu i izboru budućeg zanimanja. Učitelje matematike potrebno je educirati kako bi bili u mogućnosti pristupiti ovom problemu stručno i kompetentno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)