Pregled bibliografske jedinice broj: 1021595
Kompetencije studenata za vođenje pedagoške dokumentacije
Kompetencije studenata za vođenje pedagoške dokumentacije, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1021595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije studenata za vođenje pedagoške dokumentacije
(Competencies of students for managing pedagogical documentation)
Autori
Kuruc, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
20.09
Godina
2019
Stranica
73
Mentor
Brust Nemet, Maja
Ključne riječi
kompetencije, učitelji i nastavnici, pedagoška dokumentacija
(competences, teachers, pedagogical documentation)
Sažetak
Vođenje pedagoške dokumentacije u školama je svakodnevni dio rada učitelja i nastavnika. Dokumentacija u školi omogućuje efikasno upravljanje odgojnim radom, a njegovo vođenje i reguliranje dopušta da se na temelju podataka o radu i o stečenim iskustvima unose poboljšanja u radne procese te se pruža uvid u njegovu funkcionalnost, racionalnost i efikasnost. Upravo se zbog toga ovim radom želi istražiti jesu li studenti, učiteljskih i nastavničkih studija, spremni voditi pedagošku dokumentaciju nakon završenih petogodišnjih studija. Istraživanje se provelo među 74 studenata na završnim godinama Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti (učiteljski smjer) u Osijeku i dislociranom studiju u Slavonskome Brodu, Filozofskom fakultetu na odsjecima hrvatskoga jezika i književnosti, engleskoga jezika i književnosti, mađarskoga jezika i književnosti, njemačkoga jezika i književnosti, filozofije, povijesti i pedagogije te na Odjelu za matematiku putem online upitnika. Rezultati istraživanja pokazuju da se budući učitelji i nastavnici samoprocjenjuju nekompetentnima za samostalno vođenje pedagoške dokumentacije. Iako su tijekom studija pohađali pedagoške kolegije te su upoznati s pedagoškom dokumentacijom većina studenata nije dobila priliku sudjelovati u vježbama ispunjavanja istih. U odgovorima, zašto se ne osjećaju dovoljno kompetentnima za vođenje pedagoške dokumentacije, navode kako im nedostaje prakse kako bi se s njom pobliže uspoznali te se tako osjećali kompetentnijma.
Izvorni jezik
Hrvatski