Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1021595

Kompetencije studenata za vođenje pedagoške dokumentacije


Kuruc, Nikolina
Kompetencije studenata za vođenje pedagoške dokumentacije, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1021595 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kompetencije studenata za vođenje pedagoške dokumentacije
(Competencies of students for managing pedagogical documentation)

Autori
Kuruc, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
20.09

Godina
2019

Stranica
73

Mentor
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
kompetencije, učitelji i nastavnici, pedagoška dokumentacija
(competences, teachers, pedagogical documentation)

Sažetak
Vođenje pedagoške dokumentacije u školama je svakodnevni dio rada učitelja i nastavnika. Dokumentacija u školi omogućuje efikasno upravljanje odgojnim radom, a njegovo vođenje i reguliranje dopušta da se na temelju podataka o radu i o stečenim iskustvima unose poboljšanja u radne procese te se pruža uvid u njegovu funkcionalnost, racionalnost i efikasnost. Upravo se zbog toga ovim radom želi istražiti jesu li studenti, učiteljskih i nastavničkih studija, spremni voditi pedagošku dokumentaciju nakon završenih petogodišnjih studija. Istraživanje se provelo među 74 studenata na završnim godinama Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti (učiteljski smjer) u Osijeku i dislociranom studiju u Slavonskome Brodu, Filozofskom fakultetu na odsjecima hrvatskoga jezika i književnosti, engleskoga jezika i književnosti, mađarskoga jezika i književnosti, njemačkoga jezika i književnosti, filozofije, povijesti i pedagogije te na Odjelu za matematiku putem online upitnika. Rezultati istraživanja pokazuju da se budući učitelji i nastavnici samoprocjenjuju nekompetentnima za samostalno vođenje pedagoške dokumentacije. Iako su tijekom studija pohađali pedagoške kolegije te su upoznati s pedagoškom dokumentacijom većina studenata nije dobila priliku sudjelovati u vježbama ispunjavanja istih. U odgovorima, zašto se ne osjećaju dovoljno kompetentnima za vođenje pedagoške dokumentacije, navode kako im nedostaje prakse kako bi se s njom pobliže uspoznali te se tako osjećali kompetentnijma.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuruc, Nikolina
Kompetencije studenata za vođenje pedagoške dokumentacije, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Kuruc, N. (2019) 'Kompetencije studenata za vođenje pedagoške dokumentacije', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuruc, Nikolina}, year = {2019}, pages = {73}, keywords = {kompetencije, u\v{c}itelji i nastavnici, pedago\v{s}ka dokumentacija}, title = {Kompetencije studenata za vo\djenje pedago\v{s}ke dokumentacije}, keyword = {kompetencije, u\v{c}itelji i nastavnici, pedago\v{s}ka dokumentacija}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuruc, Nikolina}, year = {2019}, pages = {73}, keywords = {competences, teachers, pedagogical documentation}, title = {Competencies of students for managing pedagogical documentation}, keyword = {competences, teachers, pedagogical documentation}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font