Pregled bibliografske jedinice broj: 1021593
Digitalna zrelost škola
Digitalna zrelost škola // International Conference didactic challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/how do we go from here?
Osijek, Hrvatska, 2019. str. 88-89 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1021593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna zrelost škola
(Towards the digital maturity of schools)
Autori
Mirković Moguš, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
International Conference didactic challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/how do we go from here?
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
digitalna razina, obrazovanje, model, pokazatelji
(digital level, education, model, indicators)
Sažetak
Inovacije i modernizacija obrazovanja jedan su od glavnih prioriteta unutar vodećih incijativa strategije Europa 2020. Uz sve veću uporabu tehnologije u suvremenom obrazovnom sustavu, sve je važniji i koncept digitalne zrelosti škola. Važnost i razvoj digitalne zrelosti škola prepoznati su i stalno podržani kroz propise i incijative Europske komisije. Općenito, koncept digitalne zrelosti predstavlja stupanj do kojega su se organizacije prilagodile digitalnom poslovnom okruženju. U ovom radu prikazan je pregled istraživanja o mjerama, metodama i modelima najbolje prakse za postizanje digitalne zrelosti u školama. Postoje različiti modeli koji se mogu koristiti za vrednovanje digitalne zrelosti u školama. U radu je analizirano nekoliko modela u svrhu izdvajanja i definiranja pokazatelja za procjenu digitalne zrelosti u školama. Neki su od modela model e- škola: Uspostava sustava za razvoj digitalno zrelih škola (pilot projekt) iz Hrvatske (CARNet), ICT-MM model iz Čilea, Shangai model, Becta model, belgijski model, model zrelosti e- učenja i drugi. Rezultati pokazuju da se pokazatelji mogu grupirati u skup onih koji se odnose na IKT i e-učenje infrastrukturu, vještine nastavnika, korištenje IKTA-a i e- učenja s učenicima te podršku za navedene procese.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ana Mirković Moguš
(autor)