Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1021593

Digitalna zrelost škola


Mirković Moguš, Ana
Digitalna zrelost škola // International Conference didactic challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/how do we go from here?
Osijek, Hrvatska, 2019. str. 88-89 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1021593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalna zrelost škola
(Towards the digital maturity of schools)

Autori
Mirković Moguš, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
International Conference didactic challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/how do we go from here?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
digitalna razina, obrazovanje, model, pokazatelji
(digital level, education, model, indicators)

Sažetak
Inovacije i modernizacija obrazovanja jedan su od glavnih prioriteta unutar vodećih incijativa strategije Europa 2020. Uz sve veću uporabu tehnologije u suvremenom obrazovnom sustavu, sve je važniji i koncept digitalne zrelosti škola. Važnost i razvoj digitalne zrelosti škola prepoznati su i stalno podržani kroz propise i incijative Europske komisije. Općenito, koncept digitalne zrelosti predstavlja stupanj do kojega su se organizacije prilagodile digitalnom poslovnom okruženju. U ovom radu prikazan je pregled istraživanja o mjerama, metodama i modelima najbolje prakse za postizanje digitalne zrelosti u školama. Postoje različiti modeli koji se mogu koristiti za vrednovanje digitalne zrelosti u školama. U radu je analizirano nekoliko modela u svrhu izdvajanja i definiranja pokazatelja za procjenu digitalne zrelosti u školama. Neki su od modela model e- škola: Uspostava sustava za razvoj digitalno zrelih škola (pilot projekt) iz Hrvatske (CARNet), ICT-MM model iz Čilea, Shangai model, Becta model, belgijski model, model zrelosti e- učenja i drugi. Rezultati pokazuju da se pokazatelji mogu grupirati u skup onih koji se odnose na IKT i e-učenje infrastrukturu, vještine nastavnika, korištenje IKTA-a i e- učenja s učenicima te podršku za navedene procese.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Mirković Moguš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mirković Moguš, Ana
Digitalna zrelost škola // International Conference didactic challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/how do we go from here?
Osijek, Hrvatska, 2019. str. 88-89 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
Mirković Moguš, A. (2019) Digitalna zrelost škola. U: International Conference didactic challenges III: Didactic Retrospective and Perspective Where/how do we go from here?.
@article{article, author = {Mirkovi\'{c} Mogu\v{s}, Ana}, year = {2019}, pages = {88-89}, keywords = {digitalna razina, obrazovanje, model, pokazatelji}, title = {Digitalna zrelost \v{s}kola}, keyword = {digitalna razina, obrazovanje, model, pokazatelji}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mirkovi\'{c} Mogu\v{s}, Ana}, year = {2019}, pages = {88-89}, keywords = {digital level, education, model, indicators}, title = {Towards the digital maturity of schools}, keyword = {digital level, education, model, indicators}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font