Pregled bibliografske jedinice broj: 1021552
Igra i glazba
Igra i glazba, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja, Petrinja
CROSBI ID: 1021552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igra i glazba
(Playing and music)
Autori
Tolić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Zagrebu - Odsjek Petrinja
Mjesto
Petrinja
Datum
19.09
Godina
2019
Stranica
38
Mentor
Jelena Blašković
Ključne riječi
glazba, glazbene aktivnosti, glazbene igre, igra, razvoj
(development, music, musical activities, music games, playing)
Sažetak
Igra je temeljna aktivnost svakog djeteta. Ona je spontana i slobodna. Kroz igru dijete ima priliku pokazati sve što zna i sve što može. Igra mora biti primjerena razvojnim karakteristikama djeteta, dobi i interesu, a prostor i pomagala u kojem se igra odvija mora biti siguran i pravilno opremljen. Igra nije samo zabava, ona povoljno utječe na sve dječje organe, na razvoj motoričkih i funkcionalnih sposobnosti, na razvoj govora, pobuđuje emocije i razvoj glazbenih sposobnosti. Kroz razne igre pretvaranja, građenja, društvene igre ili igre s pravilima koje su primjerene dobi, dijete se razvija, razvija kreativnost, spretnost, preciznost i mnoge druge sposobnosti. Igrajući se dijete neprimjetno uči, a stečeno znanje kvalitetno je i trajno. Glazba je svuda oko nas i život bez nje postaje nezamisliv. Snaga i moć glazbe ogledaju se kroz njen utjecaj na individualan razvoj pojedinca, njegovo odrastanje i ponašanje. Glazba budi različite osjećaje i raspoloženja. Sramežljivoj djeci glazbene aktivnosti pomažu da se lakše izraze, da kroz pjesmu i igru sudjeluju i komuniciraju s drugom djecom. Glazba je značajna za razvoj djeteta, pozitivno utječe na sve djetetove sposobnosti, pomaže u razvoju njegove inteligencije, socijalnih vještina, lakšeg izražavanja emocija te razumijevanja sebe i drugih. Važno je da se svi susreti djeteta s glazbom ostvaruju putem igre, jer tako se dijete razvija, uči i bogati svoja iskustva. Za razvoj glazbenih sposobnosti važan je poticaj okoline, počevši od roditelja, odgajatelja do učitelja. Djecu bi trebalo poticati na vlastito izražavanje glazbom kroz glazbene igre. Glazbene aktivnosti u vrtiću se provode svakodnevno i mogu biti dio bilo koje druge aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost