Pregled bibliografske jedinice broj: 1021493
Analiza i korištenje inovativnih tehnologija prilikom kupovine u trgovačkim centrima
Analiza i korištenje inovativnih tehnologija prilikom kupovine u trgovačkim centrima, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1021493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza i korištenje inovativnih tehnologija prilikom kupovine u trgovačkim centrima
(The analysis and usage of innovative technologies while purchasing in shopping malls)
Autori
Kovačić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.12
Godina
2018
Stranica
74
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
trgovački centar ; inovativne tehnologije ; kupovina ; splet prodavaonica ; Zagreb ; primarno istraživanje
(shopping mall ; shopping centre ; innovative technologies ; shopping ; retail shopping mix ; Zagreb ; primary research)
Sažetak
Formati prodavaonica na području maloprodaje i veleprodaje su oduvijek proučavani i istraživani. Analizira se njihov razvoj, tijek postojanja, načini na koji se njima upravlja te potencijalni trendovi koji bi se mogli javiti u budućnosti. Najveći od svih maloprodajnih formata je upravo – trgovački centar. Struka i javnost tj. potrošači su složni u tome da su trgovački centri danas puno više od mjesta na kojem se samo obavlja trgovačka djelatnost. Danas su to mjesta koja, uz tradicionalnu ponudu razgledavanja i kupovanja prehrambenih i neprehrambenih proizvoda pružaju zabavu, opuštanje, mogućnost konzumacije hrane i pića, te mogućnost korištenja raznolikih usluga. Upravo iz navedenih odlika, tržište trgovačkih centara je vrlo zanimljivo za analizu upravo zbog važnosti koje ima za društvo. Stoga se i u ovom radu detaljno analizira to tržište i svi njegovi aspekti, prednosti i mane te inovacije i trendovi. Također se kroz primarno istraživanje koje je provedeno kroz anketni upitnik u razdoblju od rujna do prosinca 2018. godine dolazi do zaključka kakvo je stanje na tržištu zagrebačkih trgovačkih centara, kakvi su stavovi potrošača prema kupovini u trgovačkim centrima te kakva im je razina znanja i razina zadovoljstva inovativnim tehnologijama koje trgovački centri posjeduju, odnosno ne posjeduju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje