Pregled bibliografske jedinice broj: 1021031
Matematičko modeliranje u obrazovanju
Matematičko modeliranje u obrazovanju, 2018. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 1021031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematičko modeliranje u obrazovanju
(Mathematical modelling in mathematics education)
Autori
Sabo Junger, Mateja
Izvornik
2018
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2018
Ključne riječi
matematika, modeliranje, učitelj
(mathematics, modelling, teacher)
Sažetak
Kako svijet tako i STEM područje napreduje, uočavamo potrebu za sve većim brojem mladih koji su dobri u povezivanju, konstruiranju i modeliranju svakodnevnih problema. To je samo jedan od razloga zašto nam je potrebno matematičko modeliranje i zašto ga moramo započeti prakticirati u osnovnim školama što je više moguće. Opisat ćemo što je matematičko modeliranje, pokazati koje su prednosti i nedostaci, kako učiti matematičko modeliranje u osnovnoj školi i kakve će koristi od toga imati učenici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika