Pregled bibliografske jedinice broj: 1021026
Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima
Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima // Matematika i škola, 89 (2017), 177-182 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1021026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima
(Opinions of Croatian and Slovenian teachers on the differences between curricular mathematical content)
Autori
Sabo Junger, Mateja ; Lipovec, Alenka
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 89
(2017);
177-182
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
matematika, kurikulum, Slovenija, Hrvatska
(mathematics, curriculum, Slovenia, Croatia)
Sažetak
Kurikul znači planiranje, strukturu te provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na ciljeve, sadržaje, kao i kontrolu postavljenih ciljeva. I u Hrvatskoj i u Sloveniji kurikul potvrđuje Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Nepoznanica su nam stavovi i uvjerenja onih koji svakodnevno provode taj kurikul u školama. Zašto baš usporedba Hrvatske i Slovenije? Odgovor je: susjednesu države te imaju zajedničku prošlost. Unatoč tome, vidjet ćemo da su razlike među državama velike, kako u obrazovanju općenito, tako i u sadržajima koje obrađuju na matematici u osnovnim školama te gimnazijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika