Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1021026

Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima


Sabo Junger, Mateja; Lipovec, Alenka
Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima // Matematika i škola, 89 (2017), 177-182 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1021026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima
(Opinions of Croatian and Slovenian teachers on the differences between curricular mathematical content)

Autori
Sabo Junger, Mateja ; Lipovec, Alenka

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 89 (2017); 177-182

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
matematika, kurikulum, Slovenija, Hrvatska
(mathematics, curriculum, Slovenia, Croatia)

Sažetak
Kurikul znači planiranje, strukturu te provjeravanje procesa rada i djelovanja s obzirom na ciljeve, sadržaje, kao i kontrolu postavljenih ciljeva. I u Hrvatskoj i u Sloveniji kurikul potvrđuje Ministarstvo znanosti i obrazovanja. Nepoznanica su nam stavovi i uvjerenja onih koji svakodnevno provode taj kurikul u školama. Zašto baš usporedba Hrvatske i Slovenije? Odgovor je: susjednesu države te imaju zajedničku prošlost. Unatoč tome, vidjet ćemo da su razlike među državama velike, kako u obrazovanju općenito, tako i u sadržajima koje obrađuju na matematici u osnovnim školama te gimnazijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mateja Sabo Junger (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sabo Junger, Mateja; Lipovec, Alenka
Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima // Matematika i škola, 89 (2017), 177-182 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Sabo Junger, M. & Lipovec, A. (2017) Stavovi hrvatskih i slovenskih učitelja o razlikama među kurikularnim matematičkim sadržajima. Matematika i škola, 89, 177-182.
@article{article, author = {Sabo Junger, Mateja and Lipovec, Alenka}, year = {2017}, pages = {177-182}, keywords = {matematika, kurikulum, Slovenija, Hrvatska}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {89}, issn = {1332-0327}, title = {Stavovi hrvatskih i slovenskih u\v{c}itelja o razlikama me\dju kurikularnim matemati\v{c}kim sadr\v{z}ajima}, keyword = {matematika, kurikulum, Slovenija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sabo Junger, Mateja and Lipovec, Alenka}, year = {2017}, pages = {177-182}, keywords = {mathematics, curriculum, Slovenia, Croatia}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {89}, issn = {1332-0327}, title = {Opinions of Croatian and Slovenian teachers on the differences between curricular mathematical content}, keyword = {mathematics, curriculum, Slovenia, Croatia} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font