Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1021023

MARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA


Glavičić, Nina
MARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1021023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA
(EVENT MARKETING ON THE EXAMPLE OF A MUSIC FESTIVAL)

Autori
Glavičić, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
02.09

Godina
2019

Stranica
33

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
marketing, događaj, marketing događanja, organizacija, upravljanje događanjima, INmusic festival
(marketing, event, event marketing, organization, event management, INmusic festival)

Sažetak
Događaji su kompleksni procesi, a ključnu ulogu i važnost u organizaciji ima marketing događaja, odnosno vođe događaja. Uloga menadžera događaja je da uvaži sve što potencijalni posjetitelj očekuje od ponuđenog događaja. Marketing je društveni proces koji u društvu usmjerava tok proizvoda od proizvođača prema potrošaču tako da efektivno susreću ponudu i potražnju te ispunjavaju ciljeve društva. Marketing predstavlja jednu komponentu bez koje je u današnjem svijetu teško postići uspjeh. Koncepcija marketinga se stalno mijenja u ovisnosti o razvoju čimbenika okoline sustava marketinga. Dok je u prošlosti dovoljan bio primjerice oglas na televiziji, novinama ili radiju, danas promocija obuhvaća različite alate, pa je primjerice danas nezamislivo da jedna tvrtka nema svoju stranicu na društvenim mrežama na kojoj zainteresirani mogu saznati sve što ih zanima. Osnovna svrha marketinga je da na najbolji mogući način iskoristi svoje znanje o potrebama potrošača kako bi određeni proizvod postigao uspjeh. U ovom radu pažnju ću posvetiti INmusic festivalu koji je s vremenom postao jedan od najboljih glazbenih festivala i na domaćem i na stranom tržištu. Veliku ulogu ka tome svakako je imao i marketinški pristup i promocija događanja, a o čemu će više biti u samom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Glavičić, Nina
MARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Glavičić, N. (2019) 'MARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\v{c}i\'{c}, Nina}, year = {2019}, pages = {33}, keywords = {marketing, doga\djaj, marketing doga\djanja, organizacija, upravljanje doga\djanjima, INmusic festival}, title = {MARKETING DOGA\DJAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA}, keyword = {marketing, doga\djaj, marketing doga\djanja, organizacija, upravljanje doga\djanjima, INmusic festival}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\v{c}i\'{c}, Nina}, year = {2019}, pages = {33}, keywords = {marketing, event, event marketing, organization, event management, INmusic festival}, title = {EVENT MARKETING ON THE EXAMPLE OF A MUSIC FESTIVAL}, keyword = {marketing, event, event marketing, organization, event management, INmusic festival}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font