Pregled bibliografske jedinice broj: 1021023
MARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA
MARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1021023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING DOGAĐAJA NA PRIMJERU GLAZBENOG FESTIVALA
(EVENT MARKETING ON THE EXAMPLE OF A MUSIC FESTIVAL)
Autori
Glavičić, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
02.09
Godina
2019
Stranica
33
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
marketing, događaj, marketing događanja, organizacija, upravljanje događanjima, INmusic festival
(marketing, event, event marketing, organization, event management, INmusic festival)
Sažetak
Događaji su kompleksni procesi, a ključnu ulogu i važnost u organizaciji ima marketing događaja, odnosno vođe događaja. Uloga menadžera događaja je da uvaži sve što potencijalni posjetitelj očekuje od ponuđenog događaja. Marketing je društveni proces koji u društvu usmjerava tok proizvoda od proizvođača prema potrošaču tako da efektivno susreću ponudu i potražnju te ispunjavaju ciljeve društva. Marketing predstavlja jednu komponentu bez koje je u današnjem svijetu teško postići uspjeh. Koncepcija marketinga se stalno mijenja u ovisnosti o razvoju čimbenika okoline sustava marketinga. Dok je u prošlosti dovoljan bio primjerice oglas na televiziji, novinama ili radiju, danas promocija obuhvaća različite alate, pa je primjerice danas nezamislivo da jedna tvrtka nema svoju stranicu na društvenim mrežama na kojoj zainteresirani mogu saznati sve što ih zanima. Osnovna svrha marketinga je da na najbolji mogući način iskoristi svoje znanje o potrebama potrošača kako bi određeni proizvod postigao uspjeh. U ovom radu pažnju ću posvetiti INmusic festivalu koji je s vremenom postao jedan od najboljih glazbenih festivala i na domaćem i na stranom tržištu. Veliku ulogu ka tome svakako je imao i marketinški pristup i promocija događanja, a o čemu će više biti u samom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija