Pregled bibliografske jedinice broj: 1021012
UTJECAJNI ČIMBENICI NA ODABIR USLUGE SMJEŠTAJA
UTJECAJNI ČIMBENICI NA ODABIR USLUGE SMJEŠTAJA, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1021012 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJNI ČIMBENICI NA ODABIR USLUGE SMJEŠTAJA
(INFLUENCE FACTORS ON SELECTION OF ACCOMMODATION SERVICES)
Autori
Dujmović, Luciana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
12.07
Godina
2019
Stranica
47
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
utjecajni čimbenici, ekonomija dijeljenja, motivacija, Airbnb
(influencing factors, sharing economy, motivation, Airbnb)
Sažetak
Svrha rada je utvrditi profil pojedinaca koji koriste Airbnb, proučiti njihovu percepciju i stavove koje imaju prema mogućnostima koje nudi stranica te utjecaj ostalih čimbenika koji utječu na korisnikovo mišljenje, odlučivanje i ponašanje. Na početku rada analiziraju se prethodna istraživanja koja započinju objašnjenjem Airbnba kroz ekonomiju dijeljenja. Proučava se percepcija ispitanika s obzirom na povjerenje koje stječu prema stranici i iznajmljivačima te se proučava rizik koji je prisutan kod ispitanika. Percipirani rizik ima veliku ulogu kod korisnika osobito kada se radi o stranicama za iznajmljivanje smještaja koje rade putem online aplikacija, interakcija između korisnika i iznajmljivača koja se temelji na udaljenosti te se putem interneta obavljaju novčane transakcije u trenutku kada se smještaj rezervira. U anketnom ispitivanju analiziralo se mišljenje korisnika s obzirom na njihovu percepciju rizika prema uslugama koje omogućava Airbnb, povjerenje kao jedan od ključnih čimbenika te društveni motivi koji također utječu na odluke i ponašanje pojedinaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija