Pregled bibliografske jedinice broj: 1020976
Tradicionalna i suvremena igra u učenju i poučavanju
Tradicionalna i suvremena igra u učenju i poučavanju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 1020976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tradicionalna i suvremena igra u učenju i poučavanju
(Traditional and modern game in learning and teaching)
Autori
Hrženjak, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
18.09
Godina
2019
Stranica
58
Mentor
Lukaš, Mirko
Ključne riječi
izbor, pravila, prijatelji, roditelji, zabava
(choice, entertaiment, friends, parents, rules)
Sažetak
Tema ovoga diplomskog rada je tradicionalna i suvremena igra u učenju i poučavanju. Cilj ovog rada povezati je tradicionalnu igru sa suvremenom igrom te ukazati na promjenu u načinu igre suvremene djece. Radom se pokušalo istražiti i dobiti odgovor na pitanje može li se i u suvremenom društvu igrom poučavati. Obrazložena je i definirana igra kao i njezina povezanost s čovjekom i ulogom u oblikovanju njegove osobnosti od najranije dobi preko djetinjstva do razdoblja adolescencije. Rad polazi od znanstvenih teorija koje igru definiraju na nekoliko razina, od psihološke preko sociološke i pedagoške. Uspoređuju se tradicionalna igra sa suvremenim oblicima igre, obilježja obaju navedenih igara te njihov utjecaj i prednosti. Unutar teorijskog dijela rada obrazlaže se igra kao odgojno- obrazovni proces. Naglasak u odgojno-obrazovnom procesu pridaje se uključenosti odraslih osoba ovoj aktivnosti. U eksperimentalnom dijelu provedeno je istraživanje u kojem je sudjelovalo 179 učenika Osnovne škole Eugena Kumičića Slatina. Istraživanjem želi se potvrditi postoje li danas oblici tradicionalnih igara ili oni uopće više i ne postoje i nisu prisutni. Očekuje se da istraživanje potvrdi tranziciju od tradicionalnog k modernom uslijed pojave globalizacije te naglih prihvaćanja modernizacije. Praktičan doprinos ovoga istraživanja ogleda se u mogućnostima primjene ovih spoznaja u školama i ostalim odgojnim ustanovama u kojima se igra može implementirati u učenje i poučavanje. Djelatnici mogu na temelju rezultata formirati svoj način rada te uključiti igru u svoj rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija