Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020931

Odnos crta ličnosti učenika s korištenjem strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom


Knežević, Martina
Odnos crta ličnosti učenika s korištenjem strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić, Hrvatska


CROSBI ID: 1020931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos crta ličnosti učenika s korištenjem strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom
(THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS BY USING LEARNING STRATEGIES AND COPING STRATEGIES WITH SCHOOL FAILTURE)

Autori
Knežević, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću

Mjesto
Gospić, Hrvatska

Datum
17.09

Godina
2019

Stranica
48

Mentor
Nikčević-Milković, Anela

Ključne riječi
crte ličnosti, samoregulacija učenja, strategije učenja, strategije suočavanja sa školskim neuspjehom, školsko postignuće
(personality traits, self-regulation, learning strategies, coping strategies with school failture, objective school achievement)

Sažetak
Povezanosti između crta ličnosti, strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom prema ranijim istraživanjima postoje, ali nisu jednostavne. U teorijskom dijelu diplomskog rada obuhvaćene su definicije samoregulacije učenja, zatim su navedene samoregulacijske komponente te su objašnjene faze u procesu samoregulacije. Crte ličnosti objašnjene su prema Petofaktorskom modelu ličnosti (Costa i McCrae, 1992) te je objašnjeno kako one utječu na objektivno školsko postignuće. Strategije učenja i strategije suočavanja sa školskim neuspjehom osnovne su kognitivne komponente samoregulacije učenja. U empirijskom dijelu, ispitano je 457 učenika iz 6-ih i 8-ih razreda iz četiri osnovne škole i 2-ih razreda iz tri srednje škole iz različitih regija Republike Hrvatske. Rezultati pokazuju da su osobine ličnosti (osim Neuroticizma), kao i adaptivne strategije samoregulacije učenja i strategije suočavanja sa školskim neuspjehom umjereno pozitivno povezane s objektivnim školskim postignućem. Otvorenost, Savjesnost, Ekstraverzija i Ugodnost pozitivno su povezani s adaptivnim strategijama učenja i suočavanja sa školskim neuspjehom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Anela Nikčević-Milković (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Martina
Odnos crta ličnosti učenika s korištenjem strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom, 2019., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić, Hrvatska
Knežević, M. (2019) 'Odnos crta ličnosti učenika s korištenjem strategija učenja i strategija suočavanja sa školskim neuspjehom', diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Martina}, year = {2019}, pages = {48}, keywords = {crte li\v{c}nosti, samoregulacija u\v{c}enja, strategije u\v{c}enja, strategije suo\v{c}avanja sa \v{s}kolskim neuspjehom, \v{s}kolsko postignu\'{c}e}, title = {Odnos crta li\v{c}nosti u\v{c}enika s kori\v{s}tenjem strategija u\v{c}enja i strategija suo\v{c}avanja sa \v{s}kolskim neuspjehom}, keyword = {crte li\v{c}nosti, samoregulacija u\v{c}enja, strategije u\v{c}enja, strategije suo\v{c}avanja sa \v{s}kolskim neuspjehom, \v{s}kolsko postignu\'{c}e}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Martina}, year = {2019}, pages = {48}, keywords = {personality traits, self-regulation, learning strategies, coping strategies with school failture, objective school achievement}, title = {THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS BY USING LEARNING STRATEGIES AND COPING STRATEGIES WITH SCHOOL FAILTURE}, keyword = {personality traits, self-regulation, learning strategies, coping strategies with school failture, objective school achievement}, publisherplace = {Gospi\'{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font