Pregled bibliografske jedinice broj: 1020926
Methodological challenges in STEM programs
Methodological challenges in STEM programs // PHD Program of University of Tartu
Tartu, Estonija, 2019. str. 1-1 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1020926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Methodological challenges in STEM programs
Autori
Burušić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
PHD Program of University of Tartu
Mjesto i datum
Tartu, Estonija, 26.02.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
STEM, STEM education, primary school, STEM program
Sažetak
In the talk, general overview of STEM intervention programs are given, with special focus on program effectiveness.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Josip Burušić
(autor)