Pregled bibliografske jedinice broj: 1020921
Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevojčica i dječaka za STEM školsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta
Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevojčica i dječaka za STEM školsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta // Metodika nastave matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 1-1 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1020921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevojčica i dječaka za STEM školsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta
(From classroom to subject teaching: How to enhance girls 'and boys' interest for STEM school teaching, subjects and careers-Empirical experiences of the HRZZ JOBSTEM project)
Autori
Burušić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Metodika nastave matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.12.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
STEM, STEM obrazovanje, osnovne škole
(STEM, STEM education, primary school)
Sažetak
U predavanju su izložene empirijske spoznaje o odrednicima interesa učenika, te zasebno djevojčica i dječaka, za STEM školskim područjem i STEM zanimanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Josip Burušić
(autor)