Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020921

Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevojčica i dječaka za STEM školsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta


Burušić, Josip
Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevojčica i dječaka za STEM školsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta // Metodika nastave matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 1-1 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1020921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevojčica i dječaka za STEM školsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta
(From classroom to subject teaching: How to enhance girls 'and boys' interest for STEM school teaching, subjects and careers-Empirical experiences of the HRZZ JOBSTEM project)

Autori
Burušić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Metodika nastave matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
STEM, STEM obrazovanje, osnovne škole
(STEM, STEM education, primary school)

Sažetak
U predavanju su izložene empirijske spoznaje o odrednicima interesa učenika, te zasebno djevojčica i dječaka, za STEM školskim područjem i STEM zanimanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Burušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burušić, Josip
Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevojčica i dječaka za STEM školsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta // Metodika nastave matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 1-1 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Burušić, J. (2018) Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevojčica i dječaka za STEM školsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta. U: Metodika nastave matematike Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
@article{article, author = {Buru\v{s}i\'{c}, Josip}, year = {2018}, pages = {1-1}, keywords = {STEM, STEM obrazovanje, osnovne \v{s}kole}, title = {Od razredne do predmetne nastave: Poticanje interesa djevoj\v{c}ica i dje\v{c}aka za STEM \v{s}kolsku nastavu, predmete i zanimanja - Empirijska iskustva JOBSTEM projekta}, keyword = {STEM, STEM obrazovanje, osnovne \v{s}kole}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buru\v{s}i\'{c}, Josip}, year = {2018}, pages = {1-1}, keywords = {STEM, STEM education, primary school}, title = {From classroom to subject teaching: How to enhance girls 'and boys' interest for STEM school teaching, subjects and careers-Empirical experiences of the HRZZ JOBSTEM project}, keyword = {STEM, STEM education, primary school}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font