Pregled bibliografske jedinice broj: 1020920
Izazovi STEM područja za djevojčice i dječake: istraživačka iskustva JOBSTEM projekta i drugih empirijskih projekata
Izazovi STEM područja za djevojčice i dječake: istraživačka iskustva JOBSTEM projekta i drugih empirijskih projekata // Girls in ICT Days 2019
Osijek, Hrvatska, 2019. str. 1-1 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1020920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi STEM područja za djevojčice i dječake: istraživačka iskustva JOBSTEM projekta i drugih empirijskih projekata
(Challenges of the STEM Domain for Girls and Boys: Research Experiences of the HRZZ JOBSTEM Project and other Empirical Projects)
Autori
Burušić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Girls in ICT Days 2019
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
STEM, STEM obrazovanje, osnovne škole, djevojčice, dječaci
(STEM, STEM education, primary school, girls, boys)
Sažetak
U predavanju su izložene spoznaje stečene JOBSTEM istraživačkim projektom te projektom Budi STEMpatičan! o odrednicama interesa djevojčica i dječaka za STEM školskim područjem, te posebice za STEM zanimanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Josip Burušić
(autor)