Pregled bibliografske jedinice broj: 1020919
Sustavi za online učenje
Sustavi za online učenje, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Održavanje računalnih sustava, Velika Gorica doi:2061
CROSBI ID: 1020919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustavi za online učenje
(Online learning systems)
Autori
Džaja, Domagoj
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Održavanje računalnih sustava
Mjesto
Velika Gorica
Datum
29.06
Godina
2016
Stranica
48
Mentor
Šimec, Alen
Ključne riječi
obrazovanje, e-učenje, prednosti i nedostaci e-učenja, elementi e-učenja
(education, e-learning, the advantages and disadvantages of e-learning, the elements of e-learning)
Sažetak
Obrazovanje se determinira kao djelatnost koja se odvija tijekom cijelog života. Visoke tehnologije donose novi cilj obrazovanja sadržan u pružanju općih trajnih znanja za znanstveni način rada u funkciji primjene i stvaranja novih znanja. Nastupa znanstveno društvo koje uči, radi i stvara. Korištenje Interneta i elektroničkih materijala u edukaciji studenta, poslovnih ljudi, odraslih i najmlađih, u svijetu dobiva sve više na važnosti. E-učenje definira se kao bilo koji oblik učenja, poučavanja ili obrazovanja koji je potpomognut uporabom računalnih tehnologija, a posebno računalnih mreža temeljenih na internetskim tehnologijama. E-učenje je proces obrazovanja uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije (tj. multimedije i Interneta), koja pri tome doprinosi unaprjeđenju kvalitete toga procesa i kvalitete ishoda obrazovanja. U nerazvijenim zemljama e-učenje može podignuti razinu obrazovanja, pismenosti i ekonomskog razvitka, a u javnim uslugama e-učenje povoljno djeluje na razvitak ili usavršavanje vještina i vježbi u području zdravstva, medicine i poljoprivrede. Svrha i cilj ovog rada je prikazati e-učenje kao noviji oblik koji olakšava učenje učenika, studenata i poslovnih korisnika. te utjecaj koji ima e-učenje na obrazovanje u Hrvatskoj. Također, u radu će se prikazati prednosti i nedostaci e-učenja kao i njihovi najznačajniji elementi te utjecaj e-učenja u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo