Pregled bibliografske jedinice broj: 1020852
Implications of the JOBSTEM Project for Educational Policy and Practice
Implications of the JOBSTEM Project for Educational Policy and Practice // STEM SCHOOL INTERESTS, ACHIEVEMENT AND CAREERS, Mini conference/round table of the HRZZ JOBSTEM project
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1020852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implications of the JOBSTEM Project for Educational Policy and Practice
Autori
Burušić, Josip ; Pale, Predrag
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
STEM SCHOOL INTERESTS, ACHIEVEMENT AND CAREERS, Mini conference/round table of the HRZZ JOBSTEM project
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
STEM, teaching practices ; educational policy
Sažetak
The aim of the presentation is to show implications of the JOBSTEM project empirical results for educational policy and practice.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb