Pregled bibliografske jedinice broj: 1020851
Gender-Stereotyped Beliefs Endorsement and Gender Identification: Development of STEM Interests among Girls and Boys
Gender-Stereotyped Beliefs Endorsement and Gender Identification: Development of STEM Interests among Girls and Boys // STEM SCHOOL INTERESTS, ACHIEVEMENT AND CAREERS, Mini conference/round table of the HRZZ JOBSTEM project
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1020851 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gender-Stereotyped Beliefs Endorsement and Gender Identification: Development of STEM Interests among Girls and Boys
Autori
Karabegović, Mia ; Blažev, Mirta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
STEM SCHOOL INTERESTS, ACHIEVEMENT AND CAREERS, Mini conference/round table of the HRZZ JOBSTEM project
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.06.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
gender stereotype ; gender identification ; STEM interests
Sažetak
The aim of the presentation is to show how gender stereotyped beliefs and gender identification can have an effect on STEM interests and school achievement among boys and girls.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Mirta Blažev
(autor)