Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020789

Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School


Burušić, Josip
Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School // 13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Bologna, Italija, 2019. str. 1-1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1020789 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School

Autori
Burušić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Skup
13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)

Mjesto i datum
Bologna, Italija, 26.08.2019. - 30.08.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
STEM, STEM education, primary school

Sažetak
ESERA (European Science Education Research Association), Europska udruga za obrazovanje i istraživanje u znanosti odabrala je hrvatski istraživački tim u STEM području, kao jedan od 15 europskih istraživačkih timova u području STEM-a, da predstave se svim sudionicima dvo-godišnjeg skupa ove asocijacije. ESERA je vodeća europska organizacija koja okuplja istraživače, stručnjake i obrazovne eksperte u području školskog područja prirodoslovlja, matematike, ICT i tehnologije. ESERA 2019 se održao koncem kolovoza u Bologni, te je bio istinski forum stotinu vodećih europskih stručnjaka koji raspravljaju o postojećem stanju obrazovanja, ulozi obrazovanja u razvoju digitalnog društva, te pružaju preporuke za napretkom u STEM školskom području. Predstavili smo model identifikacije i rada sa STEM darovitim učenicima, koji smo primarno razvili kroz projekt “Budi STEMpatičan!”, financiran od strane Europskog socijalnog fonda, te u značajnoj mjeri teorijski i istraživački izveden iz projekta JOBSTEM, financiran od strane Hrvatske zaklade za znanosti. Model se odnosi se na identifikaciju i rada sa STEM darovitim učenicima u osnovnoj i srednjoj školi, profesionalno usmjeravanje, te na izradu preporuka za unapređenje nastavne i izvanškolskih aktivnosti za STEM darovite učenike.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Burušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.esera2019.org

Citiraj ovu publikaciju:

Burušić, Josip
Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School // 13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Bologna, Italija, 2019. str. 1-1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Burušić, J. (2019) Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School. U: 13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA).
@article{article, author = {Buru\v{s}i\'{c}, Josip}, year = {2019}, pages = {1-1}, keywords = {STEM, STEM education, primary school}, title = {Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School}, keyword = {STEM, STEM education, primary school}, publisherplace = {Bologna, Italija} }
@article{article, author = {Buru\v{s}i\'{c}, Josip}, year = {2019}, pages = {1-1}, keywords = {STEM, STEM education, primary school}, title = {Model of the Identification of STEM Gifted and Talented Students in School}, keyword = {STEM, STEM education, primary school}, publisherplace = {Bologna, Italija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font