Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020782

MARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE


Buljubašić, Iva; Kotrla, Diana
MARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE // 7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ
Osijek, 2018. str. 738-747 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1020782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE
(MARKETING AS A BUSINESS SUCCESS FACTOR IN CULTURAL INSTITUTIONS)

Autori
Buljubašić, Iva ; Kotrla, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ / - Osijek, 2018, 738-747

Skup
7. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj = 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.05.2018. - 26.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing komunikacija, marketing u kulturi, institucije kulture, oglašavanje, kultura
(marketing communication, marketing in culture, cultural institutions, advertising, culture.)

Sažetak
Marketing kao važan sastavni dio gotovo svih današnjih profitnih ili neprofitnih organizacija, poduzeća, korporacija, tvrtki i institucija zauzima vrlo važno mjesto u svim poslovima spomenutih poslovnih subjekata. Cilj ovog rada je utvrditi zašto je marketing važan kao faktor poslovnog uspjeha i kako ga primjenjuju kulturne institucije. Naglasak u ovom radu nedvojbeno je na marketingu u kulturi: promicanje kulturnih institucija, ciljevi marketinške komunikacije i marketing aktivnosti u kulturi i umjetnosti teosobitosti marketinga u kulturi. Također, određeni dio ovoga rada uključuje, koju ulogu kulturne institucije igraju u društvu. Rad se zaključuje temom internet marketinga (upotreba društvenih medija u kulturnim ustanovama) i ankete čiji su podaci i znanja prikupljeni dubokim intervjuom provedenim među kulturnim institucijama (muzejima, kazalištima i knjižnicama) smještenih u istočnom dijelu Republike Hrvatske, u Požeško-slavonskoj županiji (u glavnom gradu županije, Požegi) i Osječko-baranjskoj županiji (u glavnom gradu županije, Osijeku). Cilj istraživanja je utvrditi koriste li kulturne institucije i kako koriste marketinške metode te utječe li korištenje spomenutih metodana povećanje broja posjetitelja. Svrha rada je proučiti i istražiti kako pojedine kulturne institucije primjenjuju marketinške metode u svome poslovanju i u kojoj su mjeri uspješne. Također, provođenjem dubokih intervjua s predstavnicima kulturnih institucija, istraživanjem u ovom radu pokušava se utvrditi koliko marketing utječe na uspješnost poslovanja kulturnih institucija.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Iva Buljubašić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Buljubašić, Iva; Kotrla, Diana
MARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE // 7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ
Osijek, 2018. str. 738-747 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Buljubašić, I. & Kotrla, D. (2018) MARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE. U: 7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ.
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva and Kotrla, Diana}, year = {2018}, pages = {738-747}, keywords = {marketing komunikacija, marketing u kulturi, institucije kulture, ogla\v{s}avanje, kultura}, title = {MARKETING KAO \v{C}IMBENIK USPJE\v{S}NOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE}, keyword = {marketing komunikacija, marketing u kulturi, institucije kulture, ogla\v{s}avanje, kultura}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Buljuba\v{s}i\'{c}, Iva and Kotrla, Diana}, year = {2018}, pages = {738-747}, keywords = {marketing communication, marketing in culture, cultural institutions, advertising, culture.}, title = {MARKETING AS A BUSINESS SUCCESS FACTOR IN CULTURAL INSTITUTIONS}, keyword = {marketing communication, marketing in culture, cultural institutions, advertising, culture.}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font