Pregled bibliografske jedinice broj: 1020782
MARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE
MARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE // 7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ
Osijek, 2018. str. 738-747 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1020782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING KAO ČIMBENIK USPJEŠNOSTI POSLOVANJA U INSTITUCIJAMA KULUTRE
(MARKETING AS A BUSINESS SUCCESS FACTOR IN CULTURAL INSTITUTIONS)
Autori
Buljubašić, Iva ; Kotrla, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
7th International Scientific Symposium GOSPODARSTVO ISTOČNE HRVATSKE - VIZIJA I RAZVOJ
/ - Osijek, 2018, 738-747
Skup
7. međunarodni znanstveni simpozij: Gospodarstvo istočne Hrvatske – vizija i razvoj = 7th International Scientific Symposium: Economy of Eastern Croatia – Vision and Growth
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 24.05.2018. - 26.05.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing komunikacija, marketing u kulturi, institucije kulture, oglašavanje, kultura
(marketing communication, marketing in culture, cultural institutions, advertising, culture.)
Sažetak
Marketing kao važan sastavni dio gotovo svih današnjih profitnih ili neprofitnih organizacija, poduzeća, korporacija, tvrtki i institucija zauzima vrlo važno mjesto u svim poslovima spomenutih poslovnih subjekata. Cilj ovog rada je utvrditi zašto je marketing važan kao faktor poslovnog uspjeha i kako ga primjenjuju kulturne institucije. Naglasak u ovom radu nedvojbeno je na marketingu u kulturi: promicanje kulturnih institucija, ciljevi marketinške komunikacije i marketing aktivnosti u kulturi i umjetnosti teosobitosti marketinga u kulturi. Također, određeni dio ovoga rada uključuje, koju ulogu kulturne institucije igraju u društvu. Rad se zaključuje temom internet marketinga (upotreba društvenih medija u kulturnim ustanovama) i ankete čiji su podaci i znanja prikupljeni dubokim intervjuom provedenim među kulturnim institucijama (muzejima, kazalištima i knjižnicama) smještenih u istočnom dijelu Republike Hrvatske, u Požeško-slavonskoj županiji (u glavnom gradu županije, Požegi) i Osječko-baranjskoj županiji (u glavnom gradu županije, Osijeku). Cilj istraživanja je utvrditi koriste li kulturne institucije i kako koriste marketinške metode te utječe li korištenje spomenutih metodana povećanje broja posjetitelja. Svrha rada je proučiti i istražiti kako pojedine kulturne institucije primjenjuju marketinške metode u svome poslovanju i u kojoj su mjeri uspješne. Također, provođenjem dubokih intervjua s predstavnicima kulturnih institucija, istraživanjem u ovom radu pokušava se utvrditi koliko marketing utječe na uspješnost poslovanja kulturnih institucija.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju,
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Iva Buljubašić
(autor)