Pregled bibliografske jedinice broj: 1020764
Profesionalno usmjeravanje STEM darovitih i talentiranih učenika
Profesionalno usmjeravanje STEM darovitih i talentiranih učenika // STEM daroviti i talentirani učenici: Identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje / Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna (ur.).
Zagreb: Alfa, 2019. str. 157-190
CROSBI ID: 1020764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalno usmjeravanje STEM darovitih i talentiranih učenika
(Career guidance of STEM gifted and talented students)
Autori
Babarović, Toni ; Blažev, Mirta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
STEM daroviti i talentirani učenici: Identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje
Urednik/ci
Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna
Izdavač
Alfa
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
157-190
ISBN
978-953-364-102-7
Ključne riječi
STEM, STEM daroviti, profesionalno usmjeravanje
(STEM, STEM gifted and talented students, career guidance)
Sažetak
U poglavlju su prikazane spoznaje koje se oslanjaju na istraživačke aktivnosti u projektu Budi STEMpatičan, odnosno HRZZ projektu JOBSTEM. One se odnose na pristupe profesionalnom usmjeravanja STEM darovitih i talentiranih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb