Pregled bibliografske jedinice broj: 1020629
Mogućnosti izvannastavnih, izvanškolskih i dodatnih programa za razvoj kreativnog i inovacijskog potencijala učenika, učitelja i škola: iskustava stečena u STEM istraživačkom području
Mogućnosti izvannastavnih, izvanškolskih i dodatnih programa za razvoj kreativnog i inovacijskog potencijala učenika, učitelja i škola: iskustava stečena u STEM istraživačkom području // Godišnji skup HUROS - Hrvatska udruga ravnatelja osnovnih škola
Poreč, Hrvatska, 2019. str. 1-1 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1020629 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti izvannastavnih, izvanškolskih i dodatnih programa za razvoj kreativnog i inovacijskog potencijala učenika, učitelja i škola: iskustava stečena u STEM istraživačkom području
(Out-Of-School and Extracurricular Programs as Opportunity for Enhancing Creative And Innovation Potential Of Students, Teachers And Schools: Lessons Learned In The STEM Research Area)
Autori
Burušić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Godišnji skup HUROS - Hrvatska udruga ravnatelja osnovnih škola
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.11.2019. - 14.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
STEM, STEM obrazovanje, osnovne škole
(STEM, STEM education, primary school)
Sažetak
Izložen je i pružen pregled na koji način dodatni i izvan školski programi predstavljaju jedan put ka poboljšanju rada škola, te modernizaciji rada škola i kurikula. Korištena su istraživačka iskustava stečena u STEM istraživačkog području, posebice hrvatskom JOBSTEM projektu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Profili:
Josip Burušić
(autor)