Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020544

Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin


Pavečić, Mario
Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 1020544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin
(Developing Letters and Numbers game using Kotlin programming language)

Autori
Pavečić, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
03.07

Godina
2019

Stranica
33

Mentor
Milašinović, Boris

Ključne riječi
Kotlin ; Firebase Realtime Database ; Dagger2 ; RxJava ; Brojke i slova ; Android ; Multiplayer ; arhitektura ; MVP
(Kotlin ; Firebase Realtime Database ; Dagger2 ; RxJava ; Letters and Numbers ; Android ; Multiplayer ; architecture ; MVP)

Sažetak
U ovom radu obrađena je implementacija igre Brojke i slova u operacijskom sustavu Android kao jednostavna Android aplikacija. Prikazana je izrada Android aplikacije u MVP arhitekturi uz korištenje pomoćnih programskih biblioteka, Dagger2 i RxJava. Za potrebu implementacije igre Brojke i slova bilo je potrebno ostvariti komunikaciju između uređaja što je ostvareno uz pomoć Firebase platforme i produkata koje ona nudi. Obrađena je interakcija sa Firebase platformom i donesen zaključak o potrebi pozadinske aplikacije uz upotrebu Firebase Realtime Database. Prikazan je kod potreban za interakciju sa Firebase Realtime Database alatom te su obrađene tri vrste pratitelja promjena za interakciju sa istim.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Boris Milašinović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavečić, Mario
Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Pavečić, M. (2019) 'Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pave\v{c}i\'{c}, Mario}, year = {2019}, pages = {33}, keywords = {Kotlin, Firebase Realtime Database, Dagger2, RxJava, Brojke i slova, Android, Multiplayer, arhitektura, MVP}, title = {Implementacija igre Brojke i slova u programskom jeziku Kotlin}, keyword = {Kotlin, Firebase Realtime Database, Dagger2, RxJava, Brojke i slova, Android, Multiplayer, arhitektura, MVP}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pave\v{c}i\'{c}, Mario}, year = {2019}, pages = {33}, keywords = {Kotlin, Firebase Realtime Database, Dagger2, RxJava, Letters and Numbers, Android, Multiplayer, architecture, MVP}, title = {Developing Letters and Numbers game using Kotlin programming language}, keyword = {Kotlin, Firebase Realtime Database, Dagger2, RxJava, Letters and Numbers, Android, Multiplayer, architecture, MVP}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font