Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020462

Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici


Marković, Tereza
Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić


CROSBI ID: 1020462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici
(Self-regulation of learning in three domains: writing, reading and math)

Autori
Marković, Tereza

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću

Mjesto
Gospić

Datum
06.06

Godina
2016

Stranica
62

Mentor
Nikčević-Milković, Anela

Ključne riječi
samoregulacija, studenti, (meta)kognitivne strategije, čitanje, pisanje, matematika
(self-regulation, students, (meta) cognitive strategies, reading, writing, math)

Sažetak
Cilj istraživanja je bio ispitati kako studenti različitih godina studija koriste strategije čitanja, pisanja i matematike. Studenti pete godine značajno više koriste adaptivne strategije aktivnog razumijevanja pri čitanju, strategije ponavljanja, kontrole tijeka i ishoda učenja, elaboracije i primjene pri učenju matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Anela Nikčević-Milković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Tereza
Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
Marković, T. (2016) 'Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici', diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Tereza}, year = {2016}, pages = {62}, keywords = {samoregulacija, studenti, (meta)kognitivne strategije, \v{c}itanje, pisanje, matematika}, title = {Samoregulacija u\v{c}enja u tri domenska podru\v{c}ja: pisanju, \v{c}itanju i matematici}, keyword = {samoregulacija, studenti, (meta)kognitivne strategije, \v{c}itanje, pisanje, matematika}, publisherplace = {Gospi\'{c}} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Tereza}, year = {2016}, pages = {62}, keywords = {self-regulation, students, (meta) cognitive strategies, reading, writing, math}, title = {Self-regulation of learning in three domains: writing, reading and math}, keyword = {self-regulation, students, (meta) cognitive strategies, reading, writing, math}, publisherplace = {Gospi\'{c}} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font