Pregled bibliografske jedinice broj: 1020462
Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici
Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1020462 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija učenja u tri domenska područja: pisanju, čitanju i matematici
(Self-regulation of learning in three domains: writing, reading and math)
Autori
Marković, Tereza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
06.06
Godina
2016
Stranica
62
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
samoregulacija, studenti, (meta)kognitivne strategije, čitanje, pisanje, matematika
(self-regulation, students, (meta) cognitive strategies, reading, writing, math)
Sažetak
Cilj istraživanja je bio ispitati kako studenti različitih godina studija koriste strategije čitanja, pisanja i matematike. Studenti pete godine značajno više koriste adaptivne strategije aktivnog razumijevanja pri čitanju, strategije ponavljanja, kontrole tijeka i ishoda učenja, elaboracije i primjene pri učenju matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija