Pregled bibliografske jedinice broj: 1020450
Volontiranje-uzroci i posljedice
Volontiranje-uzroci i posljedice, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1020450 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Volontiranje-uzroci i posljedice
(Volunteering-causes and results)
Autori
Šebalj, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
27.06
Godina
2019
Stranica
80
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Društveni marketing, volontiranje, volonter, marketinški plan, marketing miks, motivacija, sustav vrijednosti
(Social marketing, volunteering, volunteer, marketing plan, marketing mix, motivation, value system)
Sažetak
Ovaj rad proučava pojam volontiranja s marketinškog aspekta čime se želi proučiti što potiče pojedince na volontiranje i čime ono rezultira. Analizom postojećih istraživanja koja se odnose na volonterske aktivnosti definira se pojam volontiranja te se razrađuje marketinški pristup koji se poduzima kod raznih humanitarnih akcija
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija