Pregled bibliografske jedinice broj: 1020432
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima čitanja, pisanja i matematike
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima čitanja, pisanja i matematike, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1020432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija učenja u obrazovnim područjima čitanja, pisanja i matematike
(Self-regulation of learning in the educational fields of reading, writing and mathematics)
Autori
Brđanin, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
06.06
Godina
2015
Stranica
69
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
samoregulacija učenja, kognitivne i metakognitivne strategije, čitanje, pisanje, matematika
(self-regulation of learning, cognitive and metacognitive strategies, reading, writing, mathematics)
Sažetak
Kognitivni dio samoregulacije je najistraživaniji dio. Na studentima budućim učiteljima ispitali smo korištenje strategija učenja u ova tri područja. Stariji studenti učinkovitije koriste strategije u sva tri područja. U matematici dolaze sa slabim predznanjima, ali i koriste površinske strategije učenja zbog čega su im postignuća najlošija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija