Pregled bibliografske jedinice broj: 1020429
Psihologija čitanja i pisanja
Psihologija čitanja i pisanja, 2015., diplomski rad, diplomski, Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1020429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihologija čitanja i pisanja
(Psychology of reading and writing)
Autori
Šušnja, Dajana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
06.06
Godina
2015
Stranica
67
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
čitanje i pisanje, (meta)kognitivne strategije, uspješnost čitanja i pisanja, stavovi i iskustva čitanja i pisanja, postignuća
(reading and writing, (meta) cognitive strategies, reading and writing performance, attitudes and experiences of reading and writing, achievements)
Sažetak
Teorijski aspekti psiholoških procesa pri čitanju i pisanju . U istraživanju Upitnikom ponašanja čitanja i pisanja, Upitnikom čitanja i pisanja te sociodemografskim upitnikom je utvrđeno da je motivacija za čitanje i pisanje povezana s interesima za čitanje i pisanje. Ženski rod ima pozitivnije stavove o korištenju strategija čitanja i pisanja, veće sklonosti i interese prema čitanju i pisanju te učenici i u nastavi jezika koriste digitalne medije i to na najvišoj integrativnoj razini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija