Pregled bibliografske jedinice broj: 1020405
Rano otkrivanje i pedagoški tretman djece nasilnog ponašanja
Rano otkrivanje i pedagoški tretman djece nasilnog ponašanja, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1020405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rano otkrivanje i pedagoški tretman djece nasilnog ponašanja
(Early detection and pedagogical treatment of children of violent behavior)
Autori
Lončar, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.05
Godina
2008
Stranica
184
Mentor
Previšić, Vlatko
Ključne riječi
Nasilje, vršnjačko zlostavljanje, agresija, identifikacija, pedagoški tretman, nastavnik, odgoj, obrazovanje
(Violence, bullying, aggression, identification, pedagogical tretment, teacher, pedagogue, education, upbringing)
Sažetak
Svakim danom u dnevnom tisku i elektroničkim medijima susrećemo se s problemom nasilja među djecom, te njegovom stalnom povećavanju. Definiranje nasilja je bitno zbog ostalih koraka koji će se organizirati u radu s nasilnom djecom. U radu je obrađena teorijska interpretacija nasilja, oblici vršnjačkog zlostavljanja i njegove posljedice. Prikazane su teorije agresivnosti, čimbenici koji utječu na njenu pojavu i njene manifestacije. Izdvojeni su uzroci, oblici i posljedice nasilnog ponašanja vezanih za vršnjake, školu i obitelj. Analizirana je prevencija nasilja u školi i uloga obitelji u prevenciji nasilja. Također se ispitao pedagoški tretman nasilja u školi, metode rada i ulogu stručnih suradnika u suzbijanju nasilja. Napravljen je presjek stanja u školama u Splitsko-dalmatinskoj županiji i prikazani su rezultati istraživanja. Na kraju su iznijeti prijedlozi vezani za pedagoški rad na identifikaciji, prevenciji i tretmanu nasilja u školi, prije svega za učenike, nastavnike i roditelje.
Izvorni jezik
Hrvatski