Pregled bibliografske jedinice broj: 1020319
Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača
Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1020319 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Međuovisnost održivog marketinga i osviještenog potrošača
(Interdependence between sustainable marketing and mindful consumer)
Autori
Slavić, Viktor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
16.07
Godina
2019
Stranica
46
Mentor
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Održivi marketing, zeleni marketing, osviješteni potrošač, osviještenost
(Sustainable Marketing, Green Marketing, Consumer Awareness, Awareness)
Sažetak
Cilj ovog diplomskog rada je analizirati održivi marketing te istražiti osviještenst potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija