Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020226

Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda


Bolanča Mirković, Ivana; Vukoje, Marina; Bolanča , Stanislav
Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda // Book of Abstracts - 23rd International conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. 50, 1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1020226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda
(The role of graphic designer in sustainable design of graphic products)

Autori
Bolanča Mirković, Ivana ; Vukoje, Marina ; Bolanča , Stanislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Book of Abstracts - 23rd International conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019 / Mikota, Miroslav - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019

Skup
23. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić 2019."

Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 11.09.2019. - 14.09.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
grafički dizajner, održivost, brand, komunikacijska strategija
(graphic designer, sustainability, brand, communication strategy)

Sažetak
Uloga grafičkog dizajnera se promijenila u ovom stoljeću, održivi dizajn je postao premisa zajedno sa estetskim kvalitetama ili funkcionalnošću proizvoda. Tradicionalni dizajneri svoju su kreativnost vezali uz tehničke postavke dizajna kao slike, tipografiju i grafičke materijale. Novi dizajn uz tehničke postavke dizajna bavi se dizajniranjem branda i komunikacijskom strategijom. Takvim načinom dizajniranja uz zanimljivi dizajn žele se poslati poruke koje bi mogla dovesti do pozitivnih promjena u društvu. Poruke imaju za cilj zainteresirati i uvjeriti klijente i društvo da se preusmjere na održive grafičke proizvode. Važnost takvog pristupa dizajnu grafičkog proizvoda evidentna je , jer se grafička tehnologija u proizvodnji proizvoda najviše koristi prirodnim resursima, koji mogu biti obnovljivim kao celuloza i neobnovljivi kao naftni derivati. Ovaj rad dati će teorijski pregled načina dizajniranja brenda i komunikacijskih strategija, sa naglaskom na poticanje klijenata i društva na održivo ponašanje. Promjena naučenih obrazaca ponašanja uvelike može doprinijeti povećanju održivosti društva u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bolanča Mirković, Ivana; Vukoje, Marina; Bolanča , Stanislav
Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda // Book of Abstracts - 23rd International conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. 50, 1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Bolanča Mirković, I., Vukoje, M. & Bolanča , S. (2019) Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda. U: Mikota, M. (ur.)Book of Abstracts - 23rd International conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019.
@article{article, author = {Bolan\v{c}a Mirkovi\'{c}, Ivana and Vukoje, Marina and Bolan\v{c}a, Stanislav}, editor = {Mikota, M.}, year = {2019}, pages = {1}, chapter = {50}, keywords = {grafi\v{c}ki dizajner, odr\v{z}ivost, brand, komunikacijska strategija}, title = {Uloga grafi\v{c}kog dizajnera u odr\v{z}ivom dizajnu grafi\v{c}kih proizvoda}, keyword = {grafi\v{c}ki dizajner, odr\v{z}ivost, brand, komunikacijska strategija}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Senj, Hrvatska}, chapternumber = {50} }
@article{article, author = {Bolan\v{c}a Mirkovi\'{c}, Ivana and Vukoje, Marina and Bolan\v{c}a, Stanislav}, editor = {Mikota, M.}, year = {2019}, pages = {1}, chapter = {50}, keywords = {graphic designer, sustainability, brand, communication strategy}, title = {The role of graphic designer in sustainable design of graphic products}, keyword = {graphic designer, sustainability, brand, communication strategy}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Senj, Hrvatska}, chapternumber = {50} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font