Pregled bibliografske jedinice broj: 1020226
Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda
Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda // Book of Abstracts - 23rd International conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019 / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. 50, 1 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1020226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga grafičkog dizajnera u održivom dizajnu grafičkih proizvoda
(The role of graphic designer in sustainable design of graphic products)
Autori
Bolanča Mirković, Ivana ; Vukoje, Marina ; Bolanča , Stanislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Book of Abstracts - 23rd International conference on printing, design and graphic communications Blaž Baromić 2019
/ Mikota, Miroslav - Zagreb : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019
Skup
23. međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić 2019."
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 11.09.2019. - 14.09.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
grafički dizajner, održivost, brand, komunikacijska strategija
(graphic designer, sustainability, brand, communication strategy)
Sažetak
Uloga grafičkog dizajnera se promijenila u ovom stoljeću, održivi dizajn je postao premisa zajedno sa estetskim kvalitetama ili funkcionalnošću proizvoda. Tradicionalni dizajneri svoju su kreativnost vezali uz tehničke postavke dizajna kao slike, tipografiju i grafičke materijale. Novi dizajn uz tehničke postavke dizajna bavi se dizajniranjem branda i komunikacijskom strategijom. Takvim načinom dizajniranja uz zanimljivi dizajn žele se poslati poruke koje bi mogla dovesti do pozitivnih promjena u društvu. Poruke imaju za cilj zainteresirati i uvjeriti klijente i društvo da se preusmjere na održive grafičke proizvode. Važnost takvog pristupa dizajnu grafičkog proizvoda evidentna je , jer se grafička tehnologija u proizvodnji proizvoda najviše koristi prirodnim resursima, koji mogu biti obnovljivim kao celuloza i neobnovljivi kao naftni derivati. Ovaj rad dati će teorijski pregled načina dizajniranja brenda i komunikacijskih strategija, sa naglaskom na poticanje klijenata i društva na održivo ponašanje. Promjena naučenih obrazaca ponašanja uvelike može doprinijeti povećanju održivosti društva u cjelini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb