Pregled bibliografske jedinice broj: 1020159
PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRAČA U SLUŽBENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ
PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRAČA U SLUŽBENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ // LINGUA MONTENEGRINA časopis za jezikoslovna, književna i kulturna pitanja, XI (2018), 2; 15-29 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1020159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRAČA U SLUŽBENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ
(PERSUASION AND ELECTIONS: AUDIO-VISUAL ELEMENTS OF PERSUASION OF VOTERS IN OFFICIAL PROMOTIONAL VIDEOS OF MARINE LE PEN DURING THE 2017 PRESIDENTIAL ELECTIONS IN FRANCE)
Autori
Daić, Vjekoslav ; Felger, Branimir ; Lesinger, Gordana
Izvornik
LINGUA MONTENEGRINA časopis za jezikoslovna, književna i kulturna pitanja (1800-7007) XI
(2018), 2;
15-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
izbori, komunikacijska strategija, slike, simbolizam, poruke, semiotika
(elections, communication strategy, images, symbolism, messages, semiotics)
Sažetak
Predsjednički izbori u Francuskoj 2017. godine drugačiji su od prethodnih izbora u toj zemlji, a u radu se analizira dio komunikacijske strategije kandidatkinje Marine Le Pen. U prvom dijelu rad će dati kratak pregled politika koje je Marine Le Pen zastupala na izborima u Francuskoj, kratke biografske elemente, kao i ključne činjenice o njezinoj političkoj stranci. Analizirat će se i komunikacijske poruke u video spotovima kao i kratki filmovi koji odašilju ključne poruke, ocrtavaju srž politike. Nadalje, analizirat će se i sadržaji slika, odnosno, video sadržaj koji upotpunjuje dojam onoga o čemu Le Pen govori kroz predizbornu kampanju. Slike, njihova simbolika i poruke koje šalju zajedno s tekstom imaju izraženiji persuazivni utjecaj, a semiotičkom analizom raščlanjene su slike koje dominiraju spotom. Spotovi su transkribirani te je kritičkom analizom diskursa objašnjen politički kontekst, a nadalje su analizirane stilske figure te metafore u političkom govoru kao i analiza osobnih zamjenica korištenih u govoru. Semiotička analiza slika dat će eksplanaciju prenesnog značenja pojedinih kadrova upotrebljenih u videozapisu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)