Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020159

PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRAČA U SLUŽBENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ


Daić, Vjekoslav; Felger, Branimir; Lesinger, Gordana
PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRAČA U SLUŽBENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ // LINGUA MONTENEGRINA časopis za jezikoslovna, književna i kulturna pitanja, XI (2018), 2; 15-29 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1020159 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRAČA U SLUŽBENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ
(PERSUASION AND ELECTIONS: AUDIO-VISUAL ELEMENTS OF PERSUASION OF VOTERS IN OFFICIAL PROMOTIONAL VIDEOS OF MARINE LE PEN DURING THE 2017 PRESIDENTIAL ELECTIONS IN FRANCE)

Autori
Daić, Vjekoslav ; Felger, Branimir ; Lesinger, Gordana

Izvornik
LINGUA MONTENEGRINA časopis za jezikoslovna, književna i kulturna pitanja (1800-7007) XI (2018), 2; 15-29

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
izbori, komunikacijska strategija, slike, simbolizam, poruke, semiotika
(elections, communication strategy, images, symbolism, messages, semiotics)

Sažetak
Predsjednički izbori u Francuskoj 2017. godine drugačiji su od prethodnih izbora u toj zemlji, a u radu se analizira dio komunikacijske strategije kandidatkinje Marine Le Pen. U prvom dijelu rad će dati kratak pregled politika koje je Marine Le Pen zastupala na izborima u Francuskoj, kratke biografske elemente, kao i ključne činjenice o njezinoj političkoj stranci. Analizirat će se i komunikacijske poruke u video spotovima kao i kratki filmovi koji odašilju ključne poruke, ocrtavaju srž politike. Nadalje, analizirat će se i sadržaji slika, odnosno, video sadržaj koji upotpunjuje dojam onoga o čemu Le Pen govori kroz predizbornu kampanju. Slike, njihova simbolika i poruke koje šalju zajedno s tekstom imaju izraženiji persuazivni utjecaj, a semiotičkom analizom raščlanjene su slike koje dominiraju spotom. Spotovi su transkribirani te je kritičkom analizom diskursa objašnjen politički kontekst, a nadalje su analizirane stilske figure te metafore u političkom govoru kao i analiza osobnih zamjenica korištenih u govoru. Semiotička analiza slika dat će eksplanaciju prenesnog značenja pojedinih kadrova upotrebljenih u videozapisu.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Gordana Lesinger (autor)

Avatar Url Branimir Felger (autor)

Avatar Url Vjekoslav Đaić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Daić, Vjekoslav; Felger, Branimir; Lesinger, Gordana
PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRAČA U SLUŽBENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ // LINGUA MONTENEGRINA časopis za jezikoslovna, književna i kulturna pitanja, XI (2018), 2; 15-29 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Daić, V., Felger, B. & Lesinger, G. (2018) PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRAČA U SLUŽBENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNIČKIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ. LINGUA MONTENEGRINA časopis za jezikoslovna, književna i kulturna pitanja, XI (2), 15-29.
@article{article, author = {Dai\'{c}, Vjekoslav and Felger, Branimir and Lesinger, Gordana}, year = {2018}, pages = {15-29}, keywords = {izbori, komunikacijska strategija, slike, simbolizam, poruke, semiotika}, journal = {LINGUA MONTENEGRINA \v{c}asopis za jezikoslovna, knji\v{z}evna i kulturna pitanja}, volume = {XI}, number = {2}, issn = {1800-7007}, title = {PERSUAZIJA I IZBORI: AUDIOVIZUALNI ELEMENTI UVJERAVANJA BIRA\v{C}A U SLU\v{Z}BENIM PROMOTIVNIM SPOTOVIMA MARINE LE PEN NA PREDSJEDNI\v{C}KIM IZBORIMA U FRANCUSKOJ}, keyword = {izbori, komunikacijska strategija, slike, simbolizam, poruke, semiotika} }
@article{article, author = {Dai\'{c}, Vjekoslav and Felger, Branimir and Lesinger, Gordana}, year = {2018}, pages = {15-29}, keywords = {elections, communication strategy, images, symbolism, messages, semiotics}, journal = {LINGUA MONTENEGRINA \v{c}asopis za jezikoslovna, knji\v{z}evna i kulturna pitanja}, volume = {XI}, number = {2}, issn = {1800-7007}, title = {PERSUASION AND ELECTIONS: AUDIO-VISUAL ELEMENTS OF PERSUASION OF VOTERS IN OFFICIAL PROMOTIONAL VIDEOS OF MARINE LE PEN DURING THE 2017 PRESIDENTIAL ELECTIONS IN FRANCE}, keyword = {elections, communication strategy, images, symbolism, messages, semiotics} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font