Pregled bibliografske jedinice broj: 1020139
Pedagoški tretman djece nasilnog ponašanja
Pedagoški tretman djece nasilnog ponašanja // Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti, DOKON 2016.
Rijeka, Hrvatska, 2016. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1020139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoški tretman djece nasilnog ponašanja
(Pedagogical treatment of bullying children)
Autori
Lončar, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti, DOKON 2016.
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 03.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Agresivnost, identifikacija, pedagoški tretman.
(Aggression, identification, pedagogical treatment)
Sažetak
U radu se pokušalo objasniti problem ranog otkrivanja i pedagoškog tretmana djece nasilnog ponašanja, ukazati na ozbiljnost pojave nasilja te na potrebu njegova ranog otkrivanja. Cilj rada bio je utvrditi probleme i mogućnosti rane identifikacije, oblike odgojnog rada i tretman djece nasilnog ponašanja. Napravljena empirijska analiza tretmana nasilnih učenika, izdvojeni su uzroci, oblici i posljedice nasilnog ponašanja vezanih za vršnjake, školu i obitelj. Na osnovi prikupljenih rezultata ustanovljeno je kako otkrivanje i tretman nasilne djece u osnovnim školama nije na zadovoljavajućoj razini, ne postoji utvrđen sustav otkrivanja nasilnih učenika ni stručni tim koji bi radio s njima. Sažeti prijedlozi za pedagoški rad u školi na ranom otkrivanju i otklanjanju nasilja, vezani su prije svega uz školsko ozračje, učenike i učitelje.
Izvorni jezik
Hrvatski