Pregled bibliografske jedinice broj: 1020126
Rana identifikacija i rad s djecom nasilnog ponašanja
Rana identifikacija i rad s djecom nasilnog ponašanja // 3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2016. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1020126 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rana identifikacija i rad s djecom nasilnog ponašanja
(Early identification and work with violent behavior children)
Autori
Lončar, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Nasilje, vršnjačko zlostavljanje, agresija, identifikacija, pedagoški tretman.
(Violence, bulling, aggression, identification, pedagogical treatment.)
Sažetak
Svakim danom u dnevnom tisku i elektroniskim medijima susrećemo se s problemom nasilja među djecom, te njegovom stalnom povećavanju. Definiranje nasilja je bitno zbog ostalih koraka koji će se organizirati u radu s nasilnom djecom. U radu je obrađena teorijska interpretacija nasilja, oblici vršnjačkog zlostavljanja i njegove posljedice. Prikazane su teorije agresivnosti, čimbenici koji utječu na njenu pojavu i njene manifestacije. Izdvojeni su uzroci, oblici i posljedice nasilnog ponašanja vezanih za vršnjake, školu i obitelj. Analizirana je prevencija nasilja u školi i uloga obitelji u prevenciji nasilja. Također se ispitao pedagoški tretman nasilja u školi, metode rada i ulogu stručnih suranika u suzbijanju nasilja. Napravljen je presjek stanja u školama u Splitsko-dalmatinskoj županiji i prikazani su rezultati istraživanja. Na kraju su iznjeti prijedlozi vezani za pedagoški rad na identifikaciji, prevenciji i tretmanu nasilja u školi, prije svega za učenike, nastavnike i roditelje.
Izvorni jezik
Hrvatski