Pregled bibliografske jedinice broj: 1020074
Estetski i odgojni aspekti slikovnica
Estetski i odgojni aspekti slikovnica // Dijete i jezik danas - Razvoj pismenost u materinskom i inom jeziku = Children and languages today : first and second language literacy development / Majdenić, Valentina ; Trtanj, Ivana ; Živković Zebec, Vedrana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 207-222 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1020074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Estetski i odgojni aspekti slikovnica
(Aesthetic and educational aspects of the picture
books)
Autori
Huljev, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas - Razvoj pismenost u materinskom i inom jeziku = Children and languages today : first and second language literacy development
/ Majdenić, Valentina ; Trtanj, Ivana ; Živković Zebec, Vedrana - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 207-222
ISBN
978-953-6965-73-1
Skup
8. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku 2017
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 01.12.2017. - 02.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
slikovnice ; estetski i odgojno-obrazovni aspekti ; odgoj ; odgojne vrijednosti
(picture books ; aesthetic and educational aspects ; upbringing values)
Sažetak
Rad se bavi analizom verbalnoga i slikovnoga diskursa deset najčitanijih slikovnica Odjela za rad s djecom i mladima Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek, odnosno slikovnica koje se posuđuju u svrhu čitanja u slobodno vrijeme. Svrha je rada detekcijom pojedinih književnih dijelova te njihovom analizom ukazati na estetske i edukativne vrijednosti teksta s naglaskom na analizu odgojnih vrijednosti koje tekst zastupa. Polazeći od pretpostavke da su književnost i odgoj usko povezani (Miliša, 2013), te da svako književno djelo vrši određenu funkciju jer književnost bez funkcije nema smisla (Hranjec, 2004) radom se želi problematizirati svijet slikovnica kao potencijalni svijet modela, odnosno suodnos estetskoga-lijepoga i etičkoga-dobroga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Antonija Huljev
(autor)