Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020030

Definicija čovjeka u poslovnom svijetu


Jalšenjak, Borna
Definicija čovjeka u poslovnom svijetu // Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe? / Koprek, Ivan (ur.).
Zagreb: Munus, 2016. str. 43-54


CROSBI ID: 1020030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Definicija čovjeka u poslovnom svijetu
(Definition of man in the business world)

Autori
Jalšenjak, Borna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe?

Urednik/ci
Koprek, Ivan

Izdavač
Munus

Grad
Zagreb

Godina
2016

Raspon stranica
43-54

ISBN
978-953-231-153-2

Ključne riječi
altruizam, Frederic Herzberg, milosrđe, poslovanje, racionalnost, razumijevanje čovjeka, vlastiti interes
(altruism, Herzberg, mercy, business, rationality, definition, self-interest)

Sažetak
Jedna od osnovnih značajki poslovnog svijeta, barem u svakodnevnom shvaćanju, jest da u poslovanju nema mjesta milosrđu niti bilo kakvim drugim značajkama koje bi možda bile u suprotnosti sa čistim racionalnim postupanjem u svrhu postizanja osobnih ciljeva. U radu autor prvo istražuje takvo shvaćanje poslovne prakse i poslovnog čovjeka, te zatim, oslanjajući se na rad teoretičara motivacija Fredericka Herzberga i kroz primjere iz poslovnog svijeta, iznosi prednosti donekle drugačijeg razumijevanja poslovnog čovjeka. To je važno zbog toga što se pravila i prakse postavljaju u skladu s time kako se razumiju djelatnici. Odmicanje od čisto racionalnoga shvaćanja čovjeka i uključivanje dimenzije milosrđa u kontekstu poslovanja donosi dobrobiti kako za društvo, tako i za same djelatnike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb

Profili:

Avatar Url Borna Jalšenjak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jalšenjak, Borna
Definicija čovjeka u poslovnom svijetu // Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe? / Koprek, Ivan (ur.).
Zagreb: Munus, 2016. str. 43-54
Jalšenjak, B. (2016) Definicija čovjeka u poslovnom svijetu. U: Koprek, I. (ur.) Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe?. Zagreb, Munus, str. 43-54.
@inbook{inbook, author = {Jal\v{s}enjak, Borna}, editor = {Koprek, I.}, year = {2016}, pages = {43-54}, keywords = {altruizam, Frederic Herzberg, milosr\dje, poslovanje, racionalnost, razumijevanje \v{c}ovjeka, vlastiti interes}, isbn = {978-953-231-153-2}, title = {Definicija \v{c}ovjeka u poslovnom svijetu}, keyword = {altruizam, Frederic Herzberg, milosr\dje, poslovanje, racionalnost, razumijevanje \v{c}ovjeka, vlastiti interes}, publisher = {Munus}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Jal\v{s}enjak, Borna}, editor = {Koprek, I.}, year = {2016}, pages = {43-54}, keywords = {altruism, Herzberg, mercy, business, rationality, definition, self-interest}, isbn = {978-953-231-153-2}, title = {Definition of man in the business world}, keyword = {altruism, Herzberg, mercy, business, rationality, definition, self-interest}, publisher = {Munus}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font