Pregled bibliografske jedinice broj: 1020030
Definicija čovjeka u poslovnom svijetu
Definicija čovjeka u poslovnom svijetu // Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe? / Koprek, Ivan (ur.).
Zagreb: Munus, 2016. str. 43-54
CROSBI ID: 1020030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Definicija čovjeka u poslovnom svijetu
(Definition of man in the business world)
Autori
Jalšenjak, Borna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Ima li u ekonomiji mjesta za milosrđe?
Urednik/ci
Koprek, Ivan
Izdavač
Munus
Grad
Zagreb
Godina
2016
Raspon stranica
43-54
ISBN
978-953-231-153-2
Ključne riječi
altruizam, Frederic Herzberg, milosrđe, poslovanje, racionalnost, razumijevanje čovjeka, vlastiti interes
(altruism, Herzberg, mercy, business, rationality, definition, self-interest)
Sažetak
Jedna od osnovnih značajki poslovnog svijeta, barem u svakodnevnom shvaćanju, jest da u poslovanju nema mjesta milosrđu niti bilo kakvim drugim značajkama koje bi možda bile u suprotnosti sa čistim racionalnim postupanjem u svrhu postizanja osobnih ciljeva. U radu autor prvo istražuje takvo shvaćanje poslovne prakse i poslovnog čovjeka, te zatim, oslanjajući se na rad teoretičara motivacija Fredericka Herzberga i kroz primjere iz poslovnog svijeta, iznosi prednosti donekle drugačijeg razumijevanja poslovnog čovjeka. To je važno zbog toga što se pravila i prakse postavljaju u skladu s time kako se razumiju djelatnici. Odmicanje od čisto racionalnoga shvaćanja čovjeka i uključivanje dimenzije milosrđa u kontekstu poslovanja donosi dobrobiti kako za društvo, tako i za same djelatnike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Borna Jalšenjak
(autor)