Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1020017

Percipirana vrijednost trgovačkih marki


Matanovac, Matea
Percipirana vrijednost trgovačkih marki, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Vukovar


CROSBI ID: 1020017 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percipirana vrijednost trgovačkih marki
(Percieved value of commercial brands)

Autori
Matanovac, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Mjesto
Vukovar

Datum
12.09

Godina
2019

Stranica
46

Mentor
Dr. sc. Marina Guzovski, pred.

Ključne riječi
marka, proizvođačka marka, trgovačka marka, kvaliteta, cijena
(brand, name brand, store brand, quality, price)

Sažetak
Pojavom marke, odnosno označavanjem proizvoda različitim simbolima i znakovima, započela je „nova era“ u trgovinskom poslovanju. Pomoću marke se razlikuju proizvođači, ali i trgovci. U samom početku trgovačke marke su se dosta razlikovale od proizvođačkih i nisu se cijenile kao marke proizvođača jer se mislilo da su manje kvalitetne ako su im cijene manje. Dolaskom recesije trgovačke marke došle su do izražaja jer su bile cjenovno prihvatljivije u odnosu na globalno poznate proizvođačke marke. Danas su privatne marke kvalitetom bliže proizvođačkim markama iako su im cijene i dalje niske. Koliko su se privatne marke približile proizvođačkim, vidljivo je u poglavljima ovoga rada te u istraživanju koje je provedeno anketiranjem. U provedenom anketiranju sudjelovalo je 398 osoba, od toga 85, 7% ženskih i 14, 3% muških osoba. Najveći broj ispitanika su studenti i osobe sa srednjom stručnom spremom. U prvom postavljenom pitanju u anketi utvrđeno je da skoro svi ispitanici, njih 97, 7% kupuje čokoladu. Također njih 44, 2% ili 176 ispitanika čokoladu konzumira jednom tjedno, a tek 16, 3%, to jest 65 osoba jednom mjesečno. Najviše ispitanika konzumira najpoznatiju čokoladu u svijetu Milku, njih 58, 3%, odnosno 232 osobe. Ispitanicima je osim kvalitete, cijene i navike bitno da je i marka hrvatski proizvod.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Matanovac, Matea
Percipirana vrijednost trgovačkih marki, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Vukovar
Matanovac, M. (2019) 'Percipirana vrijednost trgovačkih marki', diplomski rad, preddiplomski, Vukovar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Matanovac, Matea}, year = {2019}, pages = {46}, keywords = {marka, proizvo\dja\v{c}ka marka, trgova\v{c}ka marka, kvaliteta, cijena}, title = {Percipirana vrijednost trgova\v{c}kih marki}, keyword = {marka, proizvo\dja\v{c}ka marka, trgova\v{c}ka marka, kvaliteta, cijena}, publisherplace = {Vukovar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Matanovac, Matea}, year = {2019}, pages = {46}, keywords = {brand, name brand, store brand, quality, price}, title = {Percieved value of commercial brands}, keyword = {brand, name brand, store brand, quality, price}, publisherplace = {Vukovar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font