Pregled bibliografske jedinice broj: 1019936
Paradigme kvalitetnog školstva
Paradigme kvalitetnog školstva, 2013., diplomski rad, diplomski, Visoka učiteljska škola u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1019936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Paradigme kvalitetnog školstva
(Quality education paradigms)
Autori
Cindrić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Visoka učiteljska škola u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
09.07
Godina
2013
Stranica
99
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
paradigme kvalitetnog školstva ; razredni ugođaj ; razvoj nastavnih umijeća ; planiranje i priprema ; Priručnik o studiranju za studente
(quality education paradigms ; class atmosphere ; development of teaching skills ; planning and preparation ; Student Handbook)
Sažetak
Objašnjene su paradigme kvalitetnog školstva. Objašnjen je termin razredni ugođaj, razvoj nastavnih umijeća te planiranje i priprema nastave na kvalitetan način. Izrađen je Priručnik o studiranju za studente kako bi se povećala kvaliteta studiranja studentima na Odsjeku za učiteljski studij UF Rijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Rijeci