Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1019921

Samoregulacija učenja u području pisanja


Bastaja, Vanja
Samoregulacija učenja u području pisanja, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Gospić


CROSBI ID: 1019921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoregulacija učenja u području pisanja
(Self-regulation of learning in the field of writing)

Autori
Bastaja, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci

Mjesto
Gospić

Datum
06.06

Godina
2012

Stranica
78

Mentor
Nikčević-Milković, Anela

Ključne riječi
pisanje kao stvaranje teksta ; socijalno-kognitivni model samoregulacije pisanja ; Upitnik strategija pisanja ; kognitivne strategije i tehnike pisanja
(writing as text-making, a social-cognitive model of self-regulation of writing ; Writing Strategies Questionnaire ; cognitive writing strategies and techniques)

Sažetak
Pisanje kao stvaranje teksta je objašnjeno te socijalno-kognitivni model samoregulacije pisanja. Konstruiran je Upitnik strategija pisanja. Date su kognitivne strategije i tehnike pisanja i preporuke za njihovo korištenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Anela Nikčević-Milković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bastaja, Vanja
Samoregulacija učenja u području pisanja, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Gospić
Bastaja, V. (2012) 'Samoregulacija učenja u području pisanja', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Gospić.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bastaja, Vanja}, year = {2012}, pages = {78}, keywords = {pisanje kao stvaranje teksta, socijalno-kognitivni model samoregulacije pisanja, Upitnik strategija pisanja, kognitivne strategije i tehnike pisanja}, title = {Samoregulacija u\v{c}enja u podru\v{c}ju pisanja}, keyword = {pisanje kao stvaranje teksta, socijalno-kognitivni model samoregulacije pisanja, Upitnik strategija pisanja, kognitivne strategije i tehnike pisanja}, publisherplace = {Gospi\'{c}} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bastaja, Vanja}, year = {2012}, pages = {78}, keywords = {writing as text-making, a social-cognitive model of self-regulation of writing, Writing Strategies Questionnaire, cognitive writing strategies and techniques}, title = {Self-regulation of learning in the field of writing}, keyword = {writing as text-making, a social-cognitive model of self-regulation of writing, Writing Strategies Questionnaire, cognitive writing strategies and techniques}, publisherplace = {Gospi\'{c}} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font