Pregled bibliografske jedinice broj: 1019921
Samoregulacija učenja u području pisanja
Samoregulacija učenja u području pisanja, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Gospić
CROSBI ID: 1019921 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija učenja u području pisanja
(Self-regulation of learning in the field of writing)
Autori
Bastaja, Vanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci
Mjesto
Gospić
Datum
06.06
Godina
2012
Stranica
78
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
pisanje kao stvaranje teksta ; socijalno-kognitivni model samoregulacije pisanja ; Upitnik strategija pisanja ; kognitivne strategije i tehnike pisanja
(writing as text-making, a social-cognitive model of self-regulation of writing ; Writing Strategies Questionnaire ; cognitive writing strategies and techniques)
Sažetak
Pisanje kao stvaranje teksta je objašnjeno te socijalno-kognitivni model samoregulacije pisanja. Konstruiran je Upitnik strategija pisanja. Date su kognitivne strategije i tehnike pisanja i preporuke za njihovo korištenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)