Pregled bibliografske jedinice broj: 1019864
Strategije učenja i pamćenja
Strategije učenja i pamćenja, 2009., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Gospić
CROSBI ID: 1019864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja i pamćenja
(Learning and memory strategies)
Autori
Vukoja, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci
Mjesto
Gospić
Datum
06.06
Godina
2009
Stranica
63
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
učenje, pamćenje, metakognicija, strategije učenja i pamćenja, samoregulacija učenja
(learning, memory, metacognition, learning and memory strategies, self-regulation of learning)
Sažetak
Objašnjeni su pojmovi: samoregulacija učenja, strategije učenja, učenje i pamćenje. U istraživanju je ispitano korištenje strategija učenja među studentima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)