Pregled bibliografske jedinice broj: 1019839
Samoregulacija učenja
Samoregulacija učenja, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Rijeci, Gospić
CROSBI ID: 1019839 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulacija učenja
(Samoregulation of learning)
Autori
Šolaja, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet u Rijeci
Mjesto
Gospić
Datum
06.06
Godina
2011
Stranica
66
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
učenik, učenje, samoregulacija učenja, strategije učenja
(student, learning, self-regulation of learning, learning strategies)
Sažetak
Učenici su samoregulirani u onoj mjeri u kojoj su oni metakognitivno, motivacijski, emocionalno i ponašajno aktivni u procesu učenja. U empirijskom dijelu ispitana je uporaba strategija učenja na studentima 1. i 5. godine Odsjeka za učiteljski studij u Gospiću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)