Pregled bibliografske jedinice broj: 1019838
Determinante školskog uspjeha i neuspjeha
Determinante školskog uspjeha i neuspjeha, 2011., diplomski rad, diplomski, Visoka učiteljska škola u Gospiću, Gospić
CROSBI ID: 1019838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Determinante školskog uspjeha i neuspjeha
(Determinants of school success and failure)
Autori
Vincelj, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Visoka učiteljska škola u Gospiću
Mjesto
Gospić
Datum
06.06
Godina
2011
Stranica
70
Mentor
Nikčević-Milković, Anela
Ključne riječi
neuspjeh učenika, stres zbog loše ocjene, strategije suočavanja sa stresom, programi poučavanja strategija suočavanja sa stresom u školama
Sažetak
Neuspjeh učenika složen je problem i posljedica različitih utjecaja. Učenike bi trebalo poučavati uporabi strategija rješavanja problema. Oni je iz školske situacije mogu upotrebljavati i na druge životne situacije. Napravljeno je istraživanje na studentima 2. i 3. godine o suočavanju sa stresom zbog loše ocjene. Studenti 2. godine najčešće koriste strategiju rješavanja promblema, zatim strategiju zaboravljanja, strategiju samookrivljavanja i onu socijalne pomoći, a najmanje strategiju emocionalne reakcije. Značajno više u odnosu na studente 3. godine koriste adaptivne strategije suočavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)