Pregled bibliografske jedinice broj: 1019788
UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA NA POSLOVANJE ORGANIZACIJE
UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA NA POSLOVANJE ORGANIZACIJE // 39. Nacionalna konferencija o kvaliteti / Arsovski, Slavko ; Lazić, Miodrag (ur.).
Kragujevac: FAKULTET INŽENJERSKIH NAUKA, 2012. str. 107-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1019788 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UTJECAJ KVALITETE PROIZVODA NA POSLOVANJE ORGANIZACIJE
(PRODUCT QUALITY IMPACT TO THE BUSINESS ORGANIZATIONS)
Autori
Buntak, Krešimir ; Adelsberger, Zdenko ; Nađ, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
ISBN
978-86-86663-83-2
Skup
39. Nacionalna konferencija o kvaliteti
Mjesto i datum
Kragujevac, Srbija, 07.06.2012. - 09.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta proizvoda, ekonomija kvalitete, ciklus kvalitete, sustav upravljanja kvalitetom, konkurentnost
(product quality, business quality, quality cycles, quality management system, competitiveness)
Sažetak
Kvaliteta je postala strateškim ciljem i konkurentskim prioritetom u suvremenom gospodarstvu i zasigurno je ključno oružje u bitkama za osvajanjem novih tržišta. Isto tako izuzetno važno je osiguranje zadovoljstva potrošača, posebno s aspekta osiguranja visoke kvalitete uz prihvatljivu cijenu. Uz sve to ključno je uspostaviti ravnotežu u usklađivanju interesa ne samo proizvođača i potrošača, već svih zainteresiranih strana. To znači da je uz kvalitetu u smislu korisnosti proizvoda važno i upravljanje učinkovitošću procesa realizacije proizvoda sa stalnom tendencijom optimiranja troškova kako bi se postigla konkurentna i prihvatljiva cijena za kupca. Uz konkurentnu cijenu važno je da i proizvođač osigura dovoljna financijska sredstva za osiguranje trajnog i stabilnog razvoja. Taj odnos i razmjena između kvalitete i troškova područje je ekonomije kvalitete i učinkovitosti poslovanja Proces transformacije želja i potreba potrošača u konkretni proizvod naziva se ciklus kvalitete. Cilj rada je analizirajući područje ekonomije kvalitete postaviti temelje za provedbu istraživanja utjecaja upravljanja kvalitetom proizvoda na konkurentnost i poslovanje organizacija i to posebno onih koje imaju implementirani sustav upravljanja kvalitetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sigurnosne i obrambene znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište Velika Gorica