Pregled bibliografske jedinice broj: 101931
Leseverstehen, Lesestrategien, Umgang mit Texten
Leseverstehen, Lesestrategien, Umgang mit Texten, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 101931 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Leseverstehen, Lesestrategien, Umgang mit Texten
(Reading Comprehension and Strategies)
Autori
Ožvald, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.02
Godina
2002
Stranica
46
Mentor
Häusler, Maja
Ključne riječi
Fremdsprachenunterricht; Leseverstehen; Deutsch als Fremdsprache; Kanonfrage
(foreign language teaching; reading comprehension; German as foreign language; curricula)
Sažetak
Nakon prikaza procesa obrade informacija kod recepcije pisanih tekstova, posebno na stranom jeziku, rad istražuje karakteristike pisanih tekstova s obzirom na njihovu primjenu u učenju i podučavanju stranog jezika. Rad se bavi i kurikularnom problematikom, tj. izborom i poretkom tekstova prema njihovoj težini, te se polemički osvrće na neke od predloženih "kanona" tekstova za nastavu njemačkog kao stranog jezika.
Izvorni jezik
Ger
Znanstvena područja
Filologija