Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1019284

Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjeloživotnog obrazovanja


Herceg, Jadranka; Zovko, Anita; Vrcelj, Sofija
Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjeloživotnog obrazovanja // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša. (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 81-89 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1019284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjeloživotnog obrazovanja
(National standards of andragogy as condition for quality assurance of lifelong learning)

Autori
Herceg, Jadranka ; Zovko, Anita ; Vrcelj, Sofija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša. - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018, 81-89

ISBN
978-953-8065-17-0

Skup
8. međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih = 8th International Conference on Adult Education: Quality Management in Adult Education

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.11.2018. - 02.12.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nacionalni standardi u andragogiji, hrvatski kvalifikacijski okvir, kvaliteta ustanova za obrazovanje odraslih
(national standards in andragogy, qualification framework, quality of instituions for adult education)

Sažetak
Razvijen kvalitetan kompetencijski okvir preduvjet je kvalitetnog sustava cjeloživotnog obrazovanja. Andragoški kompetencijski okvir obuhvaća niz standarda koji, osim stručne osposobljenosti (znanja i vještina), sadrže i pripadajuću samostalnost i odgovornost pri određivanju poslova i ustrojeni su kao zapis pregleda različitih procesa što ih obavljaju andragozi u međudjelovanju s ključnim, općenitim/profesionalnim i specifičnim/stručnim kompetencijama koje moraju imati kako bi uspješno planirali, upravljali, provodili i vrednovali opisani proces. Kvalifikacijski okvir definira se kao skup ovjerenih i pravno usvojenih kompetencijskih okvira, od kojih svaki kvalificira osobu za profesionalne uvjete na standardiziranoj razini. S obzirom na to da je kvalifikacijski okvir definiran kao skup ovjerenih i pravno usvojenih kompetencijskih okvira, autorice ovog rada žele ukazati na tri evidentna problema. Prvi problem proizlazi iz definicije kvalifikacijskog okvira. Definiran je kao skup ovjerenih i pravno usvojenih kompetencijskih okvira. S obzirom na to da u Republici Hrvatskoj još uvijek nije usvojen andragoški kompetencijski okvir, samim time je i kvaliteta kvalifikacijskog okvira upitna. Drugi problem proizlazi iz prvog, a odnosi se na to da bi upravo kvalifikacijski okvir trebao poslužiti kao osnova za kvalifikacije andragoga koje trebaju biti prepoznate na određenoj razini Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira. Registracija više od 590 ustanova za obrazovanje odraslih u Republici Hrvatskoj, u kojima još uvijek ne postoji definiran sustav osiguranja kvalitete, autorice ističu kao treći evidentni problem. Provedenim istraživanjem autorice ovog rada dokazat će potrebu za izradom i provedbom nacionalnih standarda u andragogiji kao uvjeta osiguranja kvalitete cjeloživotnog obrazovanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jadranka Herceg (autor)

Avatar Url Anita Zovko (autor)

Avatar Url Sofija Vrcelj (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Herceg, Jadranka; Zovko, Anita; Vrcelj, Sofija
Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjeloživotnog obrazovanja // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša. (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 81-89 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Herceg, J., Zovko, A. & Vrcelj, S. (2018) Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjeloživotnog obrazovanja. U: Rajić, V. & Kušić, S. (ur.)Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih.
@article{article, author = {Herceg, Jadranka and Zovko, Anita and Vrcelj, Sofija}, year = {2018}, pages = {81-89}, keywords = {nacionalni standardi u andragogiji, hrvatski kvalifikacijski okvir, kvaliteta ustanova za obrazovanje odraslih}, isbn = {978-953-8065-17-0}, title = {Nacionalni standardi u andragogiji kao uvjet kvalitete cjelo\v{z}ivotnog obrazovanja}, keyword = {nacionalni standardi u andragogiji, hrvatski kvalifikacijski okvir, kvaliteta ustanova za obrazovanje odraslih}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Herceg, Jadranka and Zovko, Anita and Vrcelj, Sofija}, year = {2018}, pages = {81-89}, keywords = {national standards in andragogy, qualification framework, quality of instituions for adult education}, isbn = {978-953-8065-17-0}, title = {National standards of andragogy as condition for quality assurance of lifelong learning}, keyword = {national standards in andragogy, qualification framework, quality of instituions for adult education}, publisher = {Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font